Mobilne aplikacije

Pomembno obvestilo: Področje Digitalno je v prenovi. Do nadaljnjega uporabljajte konstante iz dokumenta: NLB Brand Identity Visual refreshment 2023

Že prenovljena poglavja so:


Vse večja mobilnost uporabnikov in potreba po stalnem dostopu do ključnih storitev zahteva, da je NLB kot uporabnikova izbrana banka vedno pri roki. Minimalen nabor storitev v obliki mobilnih aplikacij deluje kot podaljšek spletnih aplikacij in deluje kot 24/7 servis. Podobno velja za uporabnike internih mobilnih aplikacij, s katerimi povečujemo učinkovitost in moderniziramo procese znotraj banke.

S smernicami mobilnih aplikacij želimo doseči enotno uporabniško izkušnjo, ki mobilne aplikacije NLB (v nadaljevanju aplikacije) vizualno poveže s spletnimi mesti in spletnimi aplikacijami ter uporabnikom zagotavlja enotno uporabniško izkušnjo kljub različnim tipom aplikacij.

Glavna značilnost aplikacij je logičen in jasen prikaz informacij ter funkcionalnosti, ki ima prednost pred barvitostjo uporabljenih elementov. Dinamičnost aplikacije naj se dosega s pomočjo efektov ob uporabnikovih interakcijah ter občasno subtilno poudarjenimi elementi.
 


Smernice aplikacij temeljijo na osnovnih smernicah izdelovalcev programske opreme in podrobneje določajo pomembnejše elemente aplikacije. Smernice so tako brandirana interpretacija naslednji smernic za posamezno platformo:

Predstavljene smernice so oblikovane za »native« aplikacije, vendar jih je mogoče smiselno uporabiti tudi za »hibridne« tipe aplikacij.

Pri uporabi smernic naj se vedno upoštevata bistveni načeli: zagotavljanje podobne uporabniške izkušnje mobilnih aplikacij NLB z ostalimi aplikacijami iste platforme in stremenje k podobnosti aplikacij NLB med posameznimi platformami.