Spletni nastop

Pomembno obvestilo: Področje Digitalno je v prenovi. Do nadaljnjega uporabljajte konstante iz dokumenta: NLB Brand Identity Visual refreshment 2023


Moderno spletno mesto mora uporabniku nuditi izkušnjo, kakršno si želimo doseči tudi v poslovalnici. Na uporabnikova vprašanja mora odgovarjati neposredno in razumljivo z relevantnimi informacijami. Poleg tega mora uporabniku zbuditi tudi občutek zaupanja v NLB kot poslovnega partnerja.

Novo spletno mesto NLB najvišje standarde uporabniške izkušnje dosega preko v uporabnika usmerjene strukture, prečiščenega in odzivnega oblikovanja ter zaokroženih informacij, ki uporabnika nagovarjajo tudi preko mehkih vsebin.

V središču osvežitve spletnega mesta je zagotovo boljša uporabniška izkušnja. Uporabnik je danes s spletom povezan praktično ves dan: v službi, doma in na poti, pri tem pa uporablja različne naprave, kot so namizni in prenosni računalniki, tablice in pametni telefoni.
 

Da bi zagotovili poenoteno izkušnjo z blagovno znamko, je spletno mesto NLB izdelano s tehnologijo odzivnega oblikovanja, ki omogoča optimalen dostop do iste vsebine na vseh napravah s spletnim brskalnikom. Ne glede na velikost ali resolucijo ekrana, upravljanje naprave z zaslonom na dotik ali miško in tipkovnico, je uporabniška izkušnja odlična.

Z odzivnim oblikovanjem je spletno mesto NLB sedaj dostopno najširšemu krogu uporabnikov, ne glede na situacijo, v kateri se trenutno nahajajo.
 

Tipične strani NLB spletnega mesta