Deli

Fotografija

Resnično življenje niso le nasmehi, je polno obratov in preobratov.

Fotografije so naključno ujeti trenutki življenja posameznikov.

Topli toni s kančkom indigo odtenkov ter nizkimi kontrasti med osvetlitvami in sencami omogočajo zapisovanje besedil v beli barvi.

Fotografija zaposlenih in poslovna fotografija

Resnični ljudje, ujeti v resničnem trenutku. Namen fotografij je dokumentirati naključne trenutke, ki jih ujamejo posamezniki ali skupine ljudi. Poze subjektov ali interakcija med posamezniki naj bodo naravne in sproščene, cilj pa je zadržati pogled objektiva.

Vizualni vtis fotografij je dosežen s toplimi toni s pridihom indigo barve (modri ali modro-vijolični odtenki pri različnih ravneh svetlobe), bodisi v oblačilih igralcev bodisi v podrobnostih »scenografije«.

Fotografije so rahlo desaturirane, z majhnim razponom kontrasta med svetlimi in temnimi deli.

Fotografija tihožitja

Tako imenovane fotografije tihožitja morajo predstavljati resnične življenjske situacije, ki so povezane s ponudbo ali produkti banke, vendar naj ne prikazujejo ljudi. V središču fotografij je ustvarjanje priložnosti.

Vizualni vtis fotografij je dosežen s toplimi toni s pridihom indigo barve (modri ali modro-vijolični odtenki pri različnih ravneh svetlobe), bodisi kot barva glavnega predmeta bodisi v podrobnostih »scenografije«. Fotografije so rahlo desaturirane,

z manjšim razponom kontrasta med svetlimi in temnimi deli.

Arhitekturna fotografija

Fotografije stavb in notranjosti morajo upoštevati osnovna načela kompozicije arhitekturne fotografije, njene simetrije in vodilnih linij, kar pomeni, da moramo uporabiti linije, ki jih določa arhitekturni predmet. Videz in občutek fotografij zunanjosti mora poudariti oblikovne značilnosti, geometrijske vzorce in ritme strukture, njene okolice in naravnih elementov. Notranjost mora biti za namen fotografije ustrezno opremljena, z diskretno uporabljenimi indigo odtenki in elementi za dodajanje človeškega pridiha, kot so rastline, namizne svetilke itd. Osvetlitev mora biti naravna in mehka, da ustvari vtis urejenosti in topline.

Fotografije so rahlo desaturirane, z majhnim razponom kontrasta med svetlimi in temnimi deli.

Fotografija brandiranih predmetov

Videz in občutek predmeta ali produkta blagovne znamke morata biti sodobna in elegantna. Če je le mogoče in pri samostoječih predmetih – čisto in svetlo ozadje z mehkimi odtenki, ki določajo prostor.

Slika prostorskega označevanja z blagovno znamko, npr. stavbe in dogodki z navedenimi blagovnimi znamkami itd., mora upoštevati ustrezno vrsto in slog fotografije.

Korporativna fotografija

Korporativna portretna fotografija mora poudarjati samozavest, sposobnost in osebnost, s katerimi se oseba predstavlja na delu. Gre za hkratno predstavitev osebe in podjetja. Gre tudi za upodobitev, kako različne osebe delajo za isto podjetje, zato so potrebni tehnični in estetski združevalni elementi.

Najboljše so poze, v katerih se oseba počuti naravno. Vsaka poza ne bo udobna za vsakogar, zato poskusite z nekaj različnimi in rezultate preglejte med samim fotografiranjem.

Scenografija ali ozadje:

Pri fotografiranju v studiu se lahko uporabi preprosto belo ozadje; pri uporabi scenografije, kot so stoli ali mize, je treba upoštevati estetske smernice blagovne znamke NLB (barve in oblike). Pri korporativni fotografiji naj se uporabi subtilni pridih blagovne znamke.

Kadar fotografiranje poteka v pisarnah ali zunanjem okolju, naj fotoaparat zajema kot, ki ni preveč natrpan, elementi v ozadju naj ne bodo izostreni in naj ustvarjajo prostor. Prostori morajo biti svetli in ustrezno opremljeni.

Kostumografija:

Portretiranci morajo slediti pravilom oblačenja, ki jih določa banka, kljub temu pa preveč formalna oblačila niso potrebna (ženske: poslovna obleka, lahko le srajca in krilo, brez suknjiča; moški: suknjič je zadostna izbira, kravata ni potrebna), izogibajte se preveč neformalnim oblačilom, zlasti kavbojkam in majicam). Enobarvne, nežne in umirjene barve se pri fotografiranju običajno najbolje obnesejo. Izogibati se je treba kontrastom v oblačilih, kot sta bela srajca in črno ali temnomodro krilo ali hlače. Prav tako se je treba izogibati drznim, geometrijskim ali kontrastnim vzorcem. Če je le mogoče, se izogibajte barvnim kombinacijam, ki predstavljajo konkurenčne banke. Barva blagovne znamke v smislu pridiha indiga (modri ali modro-vijolični odtenki pri različnih ravneh svetlobe) pri oblačilih je nujna.

Dodatki naj bodo diskretni, npr. preprost šal, minimalno število kosov nakita pri ženskah ali ura pri moških.

Pričeska mora biti urejena, lasje pa ne smejo zakrivati obraza. Ličila morajo zagotavljati naravni videz in biti uporabljena v čim manjši meri.