Deli

Zvočni logo in glasbena tema

Zvočna identiteta blagovne znamke

Okrepimo identiteto znamke z zvoki.
Zvok in glas sta ključni del identitete blagovne znamke, saj sta lahko močno orodje za ustvarjanje čustvene in osebne povezave s strankami.

Zvočni/avdio logo

Z zvočno različico vizualnega logotipa dosežemo, da lahko ljudje zlahka povežejo te zvoke z blagovno znamko. Zvočni logo spremlja vizualni logotip v vseh avdiovizualnih komunikacijskih oglasih, krepi splošno prepoznavnost blagovne znamke ali ga nadomešča na koncu zvočnih medijev, kot so radio, podcast ali aplikacije.

Glasbena tema

Zvočna blagovna znamka zagotavlja skladen glas na več stičnih točkah. Potrošnikom pomaga zgraditi povezavo z blagovno znamko s priklicem čustev in odraža celotno DNK blagovne znamke na enak način, kot barva blagovne znamke krepi vse vizualne oglase. Kot orodje igra ključno vlogo pri daljših zvočnih formatih (kot so podcasti) in poslušalce nenehno spominja na blagovno znamko. Glasbeno temo NLB uporabljamo povsod kjer želimo z glasbeno podlago okrepiti pojavnost blagovne znamke. Na telefonskih odzivnikih, v videih, podcastih, na online in offline dogodkih, ...