Splošen opis:
Večje steklene površine posamezne poslovalnice uporabimo primarno za komunikacijo vrednot blagovne znamke, za izpostavitev aktualne oglaševalske akcije ali rednih produktov banke.
V primeru, da namestitev komunikacijskega sporočila s fotografijo ni mogoča, večje steklene površine (vključena tudi refleksna stekla) lahko prelepimo tudi z vzorci simbola ali outline znaka NLB.
Namestitev komunikacijskega sporočila ni mogoča, kadar elementi niso v skladu s smernicami nameščanja komunikacijskih sporočil tako za večje kot manjše steklene površine. Gre za primere, ko je velikost besedila na komunikacijskem sporočilu premajhna, da bi mimoidočilahko prebrali besedilo in za primere, ko zaradi površine ali razporeditve objekta komunikacijskih sporočil ni možno namestiti v skladu s smernicami nameščanja komunikacijskih sporočil.
Dovoljena je tudi uporaba kombinacije (npr. en del steklenih površin ima nameščeno komunikacijsko sporočilo, drugi del pa simbol ali outline znak); odvisno od velikosti steklenih površin.
Materiali in tehnični opis:
Nameščanje:
Vsi elementi se nameščajo na zunanjo stran steklenih površin.
Razporeditev komunikacijskih sporočil glede na velikost poslovalnice
Število komunikacijskih sporočil na večjih steklenih površinah določa dolžina steklenih površin poslovalnice.
Ločimo na manjše poslovalnice, večje poslovalnice ter poslovalnice, ki zaradi velikosti omogočajo namestitev vseh treh komunikacijskih sporočil.
1. Komunikacijska sporočila na manjših poslovalnicah
Pri komuniciranju na manjših poslovalnicah uporabimo primarno komunikacijsko sporočilo, in sicer »par na ulici« z besedilom »Ena banka za vse življenjske izzive«.
2. Komunikacijska sporočila na večjih poslovalnicah
Večja poslovalnica omogoča uporabo dveh komunikacijskih sporočil; primarno sporočilo »par na ulici« z besedilom »Ena banka za vse življenjske izzive ter sekundarno »ženska s telefonom« z besedilom »Pravi naslov za zanesljiv nasvet«.
3. Komunikacijska sporočila na steklenih površinah poslovalnic, ki zaradi velikosti omogočajo namestitev vseh treh komunikacijskih sporočil
V teh poslovalnicah je mogoča namestitev treh različnih komunikacijskih sporočil, kjer tako primarnemu kot sekundarnemu sporočilu dodamo še terciarno, ki je »punčka s hišico« z besedilom »Skupaj do varne finančne prihodnosti«.
1. Komunikacijska sporočila
2. Komunikacijska sporočila in outline znak
3. Komunikacijsko sporočilo in simbol
5. Plakatna mesta
6. Komunikacijska sporočila na manjših poslovalnicah
7. Komunikacijska sporočila na večjih poslovalnicah
8. Komunikacijska sporočila na steklenih površinah poslovalnic, ki zaradi velikosti omogočajo namestitev vseh treh komunikacijskih sporočil
ali