Monolitna arhitektura blagovne znamke zahteva enotno vizualno podobo vseh članic NLB Skupine.
Monolitna arhitektura blagovne znamke zahteva enotno vizualno podobo vseh članic NLB Skupine.
NLB na ravni produktov in storitev ne razvija novih blagovnih znamk. Posamezni produkti in storitve tako nimajo lastnih znakov ali drugih posebnih likovnih elementov.
Na začetku vsakega poimenovanja produkta stoji NLB, sledi pa jasen in kratek generični opis produkta. S takšnim sistemom poimenovanja produktov se zagotavlja takojšnja prepoznavnost ponudnika in vsaj okvirno razumevanje vsebine produkta ali storitve.
Primeri:
NLB Klasični račun
NLB Poslovni račun
NLB Osebni kredit
NLB Depozit
NLB Prvi račun
NLB Premium paket
NLB Debetna kartica Mastercard
NLB Stanovanjski kredit
NLB Poslovno financiranje
NLB Zeleni kredit