Naš pozicijski slogan se glasi »Za vse, kar sledi.« Uporabljamo ga samostojno ali skupaj z logotipom.
Slogan uporabljamo na tistih komunikacijskih materialih, kjer nam velikost in format omogočata njegovo jasno berljivost ter ne ustvarja prenasičenosti.
Samozavestni
Samozavest izražamo z neposrednim in jasnim naslavljanjem. Z verodostojnim tonom prenašamo samozavest tudi na stranke. Pazimo, da samozavest upravičimo z dokazi ter da s pretiravanjem ne delujemo arogantni ali vzvišeni.
Navdihujoči
Smo pozitivni in spodbudni. Rešitve predstavljamo navdihujoče, z vidika otipljivih prednosti za stranke. Pazimo, da ne obljubljamo preveč in ne podpihujemo neodgovornega ravnanja. Glasba je vedno pozitivna, izstopajoča in sodobna. Izogibamo se pretirano energični, hitri in moteče preglasni glasbi.
Empatični
Z nagovori pokažemo, da dobro razumemo potrebe in zahteve sodobnega načina življenja uporabnikov. Storitve in ponudbo predstavimo na način, ki jim bo blizu in s katerim se bodo lahko poistovetili.
Razumljivi
Za predstavitev storitev uporabljamo jasne, preproste in otipljive razlage. Ne uporabljamo po nepotrebnem zapletenih izrazov, ki bi uporabnike zmedli.
Vizualne rešitve naj bodo samozavestne, sodobne, pozitivne in navdihujoče.
Na motivih in v gibljivi sliki prikazujemo utrinke iz resničnega življenja, ki delujejo pristno in spontano. NLB storitve prikažemo kot del sodobnega načina življenja, na način, ki deluje nevsiljivo, naravno in realno.
Krasijo nas topli toni in naravna svetloba s pridihom indiga. Uporabljamo rahel kontrast med poudarki in sencami, ki nam omogočajo, da sporočilo zapišemo v beli barvi. Svetlobni poudarki so dovoljeni, a vedno ob robu motiva oz. na delu, ki ne zmanjšuje berljivosti besedila.
NLB modro vedno kombiniramo z naborom komplementarnih NLB barv.
NLB Brand Identity Visual Refreshment 2023