20. september - 8. november 2012
Jianping He se je rodil leta 1973 na Kitajskem. Zdaj živi v Berlinu, kjer dela kot grafični oblikovalec, profesor in založnik.
Na Akademiji za likovno umetnost na Kitajskem je študiral grafično oblikovanje (1991-1994), na Univerzi za umetnost v Berlinu je magistriral iz likovne umetnosti (1997-2001) in na Svobodni univerzi v Berlinu leta 2001 doktoriral iz kulturne zgodovine. Poučuje na berlinski Univerzi za umetnost, poleg tega pa je tudi gostujoči profesor na Politehnični univerzi v Hongkongu in na Akademiji za likovno umetnost v Hangzhouju na Kitajskem. Leta 2002 je ustanovil oblikovalski studio in založniško hišo Hesign s sedežem v Berlinu, od leta 2008 pa ima podružnico tudi v Hangzhouju.
Za svoja dela je prejel nagrade po vsem svetu: srebrno medaljo na drugem Mednarodnem bienalu plakatov v Ningboju (2001), srebrno (2008) in bronasto priznanje ADC v New Yorku (2010, 2011), zlato (2012) in srebrno priznanje na Mednarodnem bienalu plakatov v Varšavi (2001, 2010), zlato nagrado na Mednarodnem trienalu plakatov v Toyami na Japonskem (2012), prvo nagrado na Mednarodnem bienalu plakatov v Lahtiju na Finskem (2005), srebrno nagrado na Mednarodnem trienalu plakatov v Hongkongu (2004, 2010), nagrado zlata čebela v Rusiji (2007), nagrado za tipografsko odličnost TDC New York v ZDA in TDC Tokio na Japonskem (2007-2010) ter bronasto medaljo HKDA v Hongkongu (2009). Leta 2006 je v Essnu prejel nemško nagrado za plakat Ruettenscheid. S samostojnimi razstavami je gostoval v Nemčiji, Hongkongu, Maleziji in na Tajvanu.
Izvoljen je bil za člana strokovnega združenja ocenjevalcev na šoli za dizajn ESAG v Parizu. Bil je član številnih mednarodnih žirij, med drugim pri izbiri 100 najboljših nemških plakatov, na Mednarodnem bienalu gledaliških plakatov v Rzeszowu, na Mednarodnem bienalu plakatov v Varšavi, na Mednarodnem bienalu plakatov v Ningboju, pri oblikovalskih nagradah Red dot, pri nagradah Design for Asia v Hongkongu in mnogih drugih. Je tudi član grafičnega združenja AGI.
Oblikovanje je podaljševanje estetskega užitka pri prejemniku z neko informacijo; to se zgodi po tem, ko je informacija jasno izražena. Takšen "užitek" po kvantitativnem prirastku do določene mere seveda izboljša tudi estetska merila publike, vprašanje pa je, kakšna estetika lahko publiki prinese "užitek". Menda jih je več vrst. Nekateri estetsko intenzivnost uresničujejo z načelom "manj je več"; drugi ustvarjajo lepoto z zelo zamotanimi postopki; tretji v kaosu in trušču vzpostavijo red; četrti razbijejo složnost in mir s presenečenjem ... A dober dizajn bi se moral ukvarjati z utelešenjem estetike, ne glede na osebnost oblikovalca. Vse poti bi morale voditi k istemu cilju - veličino dosežka pa določa oblikovalčeva izobrazba. Dober dizajn je popolna kombinacija kreativne ideje in estetskega merila.
Jianping He