9. maj 2024
NLB Skupina verjame v to regijo in njen potencial, so bile zaključne misli drugega Dneva vlagateljev NLB, ki se je danes odvijal v Ljubljani in na katerem se je zbralo okoli 200 tujih vlagateljev, finančnih strokovnjakov, analitikov ter predstavnikov ključnih podjetij v regiji, preko 400 ljudi pa je dogodek spremljalo prek spleta.
Z organizacijo tovrstnih dogodkov želi NLB Skupina globalnim vlagateljem predstaviti jugovzhodno Evropo, svojo domačo regijo, ter na ta način okrepiti lokalne kapitalske trge. Dnevu vlagateljev NLB bo tako jutri sledila slovensko-hrvaška investicijska konferenca, na kateri se bodo vodilna slovenska in hrvaška podjetja v okviru več kot 40 poslovnih srečanj predstavila globalnim vlagateljem.
Osrednja tema Dneva vlagateljev NLB je bila nova poslovna strategija in vizija NLB Skupine do leta 2030. Z njo se NLB Skupina odziva na spreminjajoče se bančno okolje in prihajajoče izzive ter naslavlja nove priložnosti.
V segmentu poslovanja s prebivalstvom je strateški cilj do leta 2030 postati vodilna banka v JV Evropi, povečati število strank na več kot 3 milijone in doseči več kot 80-odstotno digitalno penetracijo. NLB Skupina bo leta 2030 vodilna v segmentu malih in srednje velikih podjetij, hkrati pa bo imela vodilno vlogo tudi na področju financiranja zelenega prehoda, kjer bo obseg tovrstnih posojil leta 2030 znašal 3,2 milijarde evrov.
Strateški cilj Skupine na področju plačil je, da do leta 2030 delež mobilnih plačil preseže 80 % vseh plačil. Nova strategija zato daje velik poudarek digitalizaciji in umetni inteligenci. V ta namen namerava NLB Skupina v naslednjih petih letih vložiti od 170 do 200 milijonov evrov.
Poleg tega nova poslovna strategija NLB Skupine predvideva podvojitev bilančne vsote NLB Skupine in dobiček v višini ene milijarde evrov do leta 2030. Tabela spodaj navaja nekatere druge ključne finančne kazalnike, več o poslovni strategiji NLB Skupine pa si lahko preberete tukaj.
Na Dnevu vlagateljev NLB so bili razglašeni tudi trije regionalni dobitniki nagrad letošnje četrte sezone projekta Okvir pomoči. V tej sezoni smo iskali inovativna podjetja in projekte, ki izboljšujejo in bogatijo našo družbo ter rešujejo izzive, kot so pretirana uporaba digitalnih tehnologij med mladimi, medvrstniško nasilje, kršitve človekovih pravic, enakost spolov in revščina.
Prejeli smo 272 prijav z vseh trgov, na katerih posluje NLB Skupina, torej iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Kosova, Severne Makedonije in Srbije. Prvostopenjske žirije na posameznih trgih so najprej izbrale 55 finalistov, mednarodna žirija pa je nato med finalisti izbrala 3 regionalne dobitnike nagrad.
Dobitnik prve nagrade letošnjega Okvirja pomoči je aplikacija Krožnik iz Slovenije, ki povezuje potrošnike z restavracijami, kavarnami in pekarnami, ter tako prispeva k reševanju problema zavržene hrane. Drugo nagrado je osvojilo podjetje Inclusio iz Srbije, ki je razvilo aplikacijo za pomoč ljudem s posebnimi potrebami. Tretjo nagrado pa je osvojila črnogorska digitalna agencija Alicorn z rešitvijo Zuno Games, platformo, ki s pomočjo iger motivira učence in jih skozi zabavo spodbuja k aktivnemu učenju.
Čestitamo vsem sodelujočim, predvsem vsem finalistom in dobitnikom nagrad. Ponosni smo, da ste se odločili za sodelovanje pri projektu NLB Okvir pomoči, in veseli ter hvaležni smo, da v jugovzhodni Evropi, ki je tudi matična regija NLB Skupine, ustvarjate boljše sledi.
NLB Komuniciranje