17. julij 2024
Medtem ko slavimo uspehe slovenskih športnikov na kolesu, v plezalni steni, na divjih vodah, odbojkarskem parketu, nogometni travi in na atletskem tekmovališču, trdo delo poteka tudi na področju športa za vse – pri organizaciji Ljubljanskega maratona, ki se mu kot generalni sponzor v prihodnjih štirih letih pridružuje NLB.
NLB Ljubljanski maraton, kot se bo tekaški praznik imenoval odslej, je generator rekreacije in komunikator vrednot, ki združuje, vključuje drugačnost in sprejema različnost, deluje na področju preventive za ohranjanje zdravja, ustvarja upanje in hrabri. Za uresničevanje pogumne vizije, trden napredek in ustvarjanje dodane vrednosti za tekače, mesto in sponzorje pa potrebuje predvsem zaupanje tekačev, podporo Mestne občine Ljubljana, predano srčno ekipo ter partnerje, ki dodajo pospešek. Tak partner je NLB, pravijo organizatorji.
Na dan, ko je bilo sklenjeno novo generalno partnerstvo z NLB za prihodnja 4 leta, je Ljubljanski maraton že presegel 7.000 prijavljenih na vse tri razdalje, torej 10, 21 in 42 kilometrov. To je kar 1.500 prijav več kot lani na isti dan – še več: kraljevska maratonska disciplina že zdaj beleži večje število prijavljenih kot ob zaprtju prijav v preteklem letu, kar je odlična napoved udeležbe.
Sicer pa je natančna analiza stanja in zadovoljstva tekačev pokazala, da so definiranje ciljev in jasne strateške usmeritve že v letu 2023 na Ljubljanskem maratonu izničile uničujoče učinke pandemije na udeležbo. S številom tujih tekačev (4.539) smo namreč lani postavili absolutni rekord zadnjih 27 let. Potrudili se bomo, da ga letos še presežemo, dodajajo organizatorji.
NLB Komuniciranje