1. Ko je kartica/ključek izdelana, Halcom CA pametno kartico/ključek pošlje uporabniku na naslov, ki je naveden na krovni naročilnici.
2. Naslednji dan se v ločeni pošiljki pošlje uporabniku- priporočeno:
- PIN in PUK koda po pošti, če je uporabnik tako označil na zahtevku oz.,
- PIN koda in PUK se pošlje po mailu, če je uporabnik tako označil,
- vsebina digitalnega potrdila na papirju.
3. Postopek, ki ga mora opraviti uporabnik, ko prejme celotno pošiljko:
- na papirni izvod vsebine digitalnega potrdila (Pisno potrdilo o istovetnosti digitalnega potrdila) pripišete svojo davčno številko, se podpišete in vsebino nujno pošljete na naslednji naslov: info@nlb.si ali po pošti Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana, Kontaktni center, Šmartinska 130, 1520 Ljubljana.
Ko banka prejme pisno portrdilo z vsebino digitalnega potrdila, aktivira uporabnika za delo z NLB Proklikom.