Klikpro

Namestitev aplikacije na mobilno napravo

Navodila za delo z mobilno banko Klikpro so vam na voljo na NLB Spletnem portalu.

Preberi več

Mobilno aplikacijo lahko namestite na mobilne naprave z operacijskima sistemoma Android  in iOS. Obiščite trgovino App Store ali Google Play in si namestite mobilno aplikacijo Klikpro.

Preberi več
Prva aktivacija in ponovna aktivacija mobilne banke

Uporabniki, ki ste zamenjali napravo, odstranili aplikacijo Klikpro ali nadgradili operacijski sistem, za ponovno aktivacijo aplikacije potrebujete nove kode, ki jih naročite...

Preberi več

Za uporabo mobilne banke Klikpro pravna oseba in pooblaščenci pravne osebe potrebujejo...

Preberi več
Potrebna dokumentacija

Da, če želite uporabljati mobilno banko, potrebujete naslednjo dokumentacijo: Vlogo za podjetje - s katero za delo z mobilno banko aktiviramo vsako posamezno podjetje. Podjetje lahko v mobilni bamnki uporablja več svojih računov, če so ti odprti pri NLB.

Preberi več

Če vključujete podjetje in sp in bi želeli omogočiti delo z mobilno banko sebi in pooblaščencu, potrebujete: vlogo za podjetje - ločeno vlogo za podjetje in ločeno vlogo za s.p. (2 vlogi).

Preberi več
Koristni napotki

Spletna aplikacija Administracija avtentikacijskih metod (AAM) https://aam.nlb.si vam omogoča, da brezplačno in samostojno upravljate z vašo mobilno banko in varnostnim elementom - vašim generatorjem enkratnih gesel in v primeru zamenjave mobilne naprave, pozabljenega PIN, izgube ali kraje mobilne naprave, brez obiska banke, naročite nove aktivacijske kode za nemoteno delo z mobilno banko.

Preberi več
Poslovanje z računi v mobilni banki

Uporabniki v mobilni banki Klikpro lahko vidijo le aktivne račune. Na blokiranem računu v mobilni banki poslovanje ni omogočeno. To pomeni, da uporabnik do podatkov o blokiranem računu v mobilni banki Klikpro ne more dostopati. Če je blokirani račun edini, ki ga ima uporabnik aktiviranega v mobilni banki Klikpro, je s tem onemogočen dostop do mobilne banke Klikpro.

Preberi več