Skip to content

SMS Sporočila, SMS Alarmi in opomniki

Z njimi ste vedno obveščeni o poslovanju z vašim poslovnim računom, karticami ter poslovanju v NLB Prokliku.
Alt text
pictogram
Varnost
Za večjo varnost pri uporabi kartic in poslovne elektronske banke.
pictogram
Za vsakega nekaj
Izbirate lahko med štirimi različnimi alarmi oz. opomniki.
pictogram
Nakazila
Obvestimo vas tudi o nakazilih na vaš poslovni račun.
pictogram
NLB Pay
Potisna sporočila o uporabi kartice
Kako vam SMS sporočila lahko olajšajo življenje?
Če želite, lahko postanejo nepogrešljiv del vaših urejenih poslovnih financ. Tako vam ni treba več preverjati, če ste prejeli nakazilo, rešijo pa lahko tudi kakšno varnostno zagato.

 

  • prejmete kjerkoli, tudi v tujini;
  • lahko uporabljate neodvisno od mobilnega operaterja;
  • Prejemnik SMS Alarma prejme potrditev, da so nalogi, oddani v izvršitev prek NLB Proklika, prispeli na strežnik banke v obdelavo.
  • V primeru, da uporabnik prejme SMS Alarm, nalogov pa ni oddajal v izvršitev, lahko ukrepa in pokliče na tehnično podporo uporabnikom +386 01 477 20 60 vsak delovnik med 8. in 20. ter ob sobotah med 9. in 19. uro ali na številko NLB Kontaktnega centra +386 01 477 20 00 24 ur dnevno, kjer bomo skušali plačila ustaviti.
  • Uporabnik namestitvene verzije lahko prejme en SMS Alarm za več hkrati poslanih paketov/nalogov - omejitev je en SMS za največ 1.000 nalogov v enem ali več paketih, ki so bili poslani hkrati.
  • Uporabnik NLB Proklik WEB verzije pri oddaljenem podpisovanju za vsak podpisan paket oz. seznam hkrati podpisanih nalogov, prejme svoj SMS Alarm o plačilih prek NLB Proklika.
  • Prejemnik SMS Alarma v primeru, da so vsa plačila v isti valuti, prejme SMS s podatkom o številu poslanih nalogov in kontrolnim seštevkom nalogov.
  • Če so vsi poslani nalogi v isti valuti, bo ob seštevku navedena tudi valuta (npr. EUR).
  • Če so zneski v različnih valutah, ob seštevku valuta ne bo navedena.
  • Uporabnik prejme SMS Alarm le za uspešno poslane naloge na strežnik. Nalogi zavrnjeni takoj ob oddaji na strežnik, niso upoštevani v skupnem številu in znesku poslanih nalogov in jih uporabnik v Arhivu nalogov vidi kot zavrnjene.
  • Pošiljanje SMS-Alarmov: 24 ur dnevno, vsak dan.
  • Višja stopnja varnosti poslovanja s poslovno kartico,
  • hitro ukrepanje ob morebitni zlorabi kartice in
  • varnejša uporaba kartice tudi za nakupe na spleta.
  • Prejemnika SMS Opomnika o prilivu na račun določi zakoniti zastopnik na vlogi za prejem in označi mejno višino zneska prilivov, za katere želi prejeti SMS Opomnik;
  • poslali ga bomo po evidentiranem prilivu na račun v bančnih obdelavah,
  • prejeli ga boste za prilive na poslovni račun v vseh valutah;
  • pošiljamo jih med 5.30 in 23. uro vsak dan, vsi prejeti prilivi izven tega časa se hranijo in jih pošljemo v prvem jutranjem paketu;
  • prejmete ga tudi v primeru stornacije priliva;
  • storitev lahko vklopite ali izklopite, kadar koli želite.

Primer vsebine SMS Opomnika:
za priliv: "NLB d.d.: Dne dd.mm.llll ste na racun 02XXX******XXXX prejeli priliv v visini 2.115,41 EUR."
za storno priliva: "NLB d.d.: Dne dd.mm.lll smo na racunu 02XXX******XXXX stornirali priliv v visini 14,77 EUR."

Informacijo o stanju na vašem računu vam bomo poslali enkrat dnevno ali enkrat tedensko zjutraj ali zvečer. Pri sporočilu enkrat na teden sami določite dan in obdobje dneva za prejem.

  • Pošiljanje SMS-Opomnikov: zjutraj ob 5.30 uri, zvečer ob 23. uri, vsak dan.

Ob plačilu s katerokoli kartico vam bomo v NLB Pay aplikacijo poslali potisno sporočilo s podatki o transakciji. V arhivu sporočil imate na enem mestu pregled nad vsemi transakcijami, ki jih opravite z vašimi plačilnimi karticami.

 

Vas zanima še kaj?
pdf
432 KB
Splošni pogoji poslovanja z NLB Poslovnim računom