Skip to content

Kako pravilno namestimo ali nadgradimo večuporabniško (Corporate) verzijo na računalnike v podjetju?

Pri večuporabniški verziji se podatki shranjujejo v skupno bazo podatkov in so tako na voljo vsem uporabnikom, ki so vključeni v večuporabniško različico v podjetju. V ozadju deluje IBM DB2 podatkovna baza, ki omogoča skupno rabo podatkov. Za uporabo večuporabniške verzije se lahko odločite kadarkoli. 
 
Pred prvo namestitvijo ali nadgradnjo prosimo, če upoštevate naslednje napotek: 

  • predlagamo vam, da najprej nadgradite operacijski sistem na najnovejšega in potem namestite oz. nadgradite še NLB Proklik, ki deluje na OS WIN verzij 10 in 11, 

  • Microsoft podpore za starejše operacijske sisteme (Microsoft Windows 7 in 8, Windows Vista, Windows XP…) ne nudi več, zato verzija na starejših OS ne deluje, 

  • vse napotke za prvo namestitev ali nadgradnjo najdete na http://www.nlb.si/proklik#tab-prevzem-nove-nadgrajene-verzije

Za prvo namestitev večuporabniške verzije se povežite s podjetjem Halcom www.halcom.si,  s katerim uredite brezplačne licence za uporabo IBM DB2 podatkovne baze in se dogovorite za postopek namestitve celotne programske rešitve na računalnike v podjetju. 
 
Namestitev lahko po navodilih Halcoma opravi vaš IT strokovnjak ali pa se za namestitev dogovorite s strokovnjaki podjetja Halcom. 
Pri prvi namestitvi in kasnejših nadgradnjah večuporabniške verzije upoštevajte opozorilo, da mora biti za nemoteno delovanje verzija nameščena pri vseh pooblaščencih podjetja, ki večuporabniško verzijo uporabljajo. 
 
Nadgradnjo opravite po navodilu, ki ga najdete na povezavi http://www.nlb.si/proklik#tab-prevzem-nove-nadgrajene-verzije
 
Nadgradnja po korakih - večuporabniška verzija: 
Na vseh delovnih postajah mora biti nameščena enaka različica programa. Med nadgradnjo naj bodo vsi uporabniki mrežne verzije v podjetju odjavljeni iz programa - podatkovne baze. Nadgradnjo naredite pri vsakem uporabniku na računalniku posebej. Postopek je opisan v Kratkem vodniku za nadgradnjo večuporabniške verzije, ki ga najdete na http://www.nlb.si/proklik#tab-prevzem-nove-nadgrajene-verzije 
1. Na delovni postaji z delujočo mrežno verzijo zaženite Setup.exe. Izberite namestitev Večuporabniške verzije. 
2. Na prvi delovni postaji, kjer nadgrajujete mrežno verzijo, izberite Namestitev po meri. Namestite komponenti Program Files in E-Obrazci. 
3. Določite direktorij, v katerem je nameščena starejša verzija programa. Zaženite novo različico večuporabniške verzije. 
4. Na ostalih delovnih postajah izberite "Namestitev po meri", namestite pa le "Program Files". 
Koristno: 

Če nadgradnja ni bila pravilno izvedena, se šifranti in "Imenik bank " ne bodo samodejno posodobili. V tem primeru je prav tako potrebno s skupne podatkovne baze odjaviti vse uporabnike, nato pa le pri enem uporabniku iz menija "Orodja - Servisni programi" zagnati servisni program "Uvozi imenik bank". In seveda ne pozabite, da je potrebno program nadgraditi pri vseh pooblaščencih podjetja, ki program uporabljajo!! 

Sorodna vprašanja

Pred prenosom NLB Proklika na nov računalnik: na starem računalniku vstopite v Orodja  - Servisni programi - Migracija podatkov, sledite navodilom na ekranu in izberite gumb Shrani - kreirala sem vam bo datoteka s celotnim naborom starih podatkov v zip. obliki, ki jo shranite na disk.

Preberi več

Naredite dve namestitvi NLB Proklika v dva različna direktorija (za prvo podjetje; c:\halcom\proklik firma1), Nato je treba v c:\halcom\proklik firma1\PersonalEBank.ini popraviti vnos DBName

Preberi več

Z novimi in obnovljenimi kvalificiranimi potrdili morate obvezno uporabljati najnovejšo verzijo.

Preberi več