Skip to content

NLB Klik novosti

NLB Klik ves čas posodabljamo in uvajamo novosti, ki bodo še poenostavile vaše bančno poslovanje.
product image
youtube image alt

Do depozita

v eni minuti

Kako sklenem depozit v NLB Kliku? 

V meniju Ponudba izberite NLB Depozit in kliknite Skleni depozit.
Izpolnite podatke in podajte soglasje.
Določite trajanje depozita, znesek depozita (min. 1500 EUR, 400 USD ali 400 CHF) in vrsto obrestne mere.
Določite račun za prenos sredstev in izplačilo.
Preglejte in podpišite dokumentacijo.
Sklenjen depozit bo v NLB Kliku (Moji produkti) viden v nekaj trenutkih.
youtube image alt

Varčevalni račun

v eni minuti

Kako odprem varčevalni račun v NLB Kliku? 

V meniju Ponudba izberite NLB Varčevalni račun in kliknite Odpri varčevalni račun.
Izpolnite podatke in podajte soglasje.
Določite znesek in račun za prvi polog (izbirno).
Preglejte in podpišite dokumentacijo.
Varčevalni račun je brezplačen in bo v NLB Kliku (Moji produkti) viden v nekaj trenutkih.
youtube image alt

Limit

redni ali izredni

Kako spremenim limit na osebnem računu? 

Bližnjico do spremembe limita najdete takoj po prijavi v NLB Klik, na domači strani. Vstopna točka vam je na voljo tudi v meniju Moji produkti, kjer pri vašem paketu oziroma osebnem računu izberete tri pikice in Podrobnosti. Nato kliknete na Finančne podrobnosti in na gumb Spremeni limit. Sledite navodilom na ekranu.
Čez nekaj minut boste prejeli obvestilo (SMS in obvestilo v NLB Kliku), da je ponudba pripravljena. Nadaljujete lahko z vnosom vseh potrebnih podatkov do zaključka postopka.
Izberete lahko redni in izredni limit, pri izrednem limitu lahko izberete tudi avtomatsko obnovo. Na voljo je tudi možnost sklenitve kolektivnega življenjskega zavarovanja, postopno zniževanje limita pa trenutno še ni na voljo.
Sprememba limita je brezplačna, če je ta narejena v okviru zneska limita, ki ga zagotavlja vaš paket ali račun (redni limit).
Če boste izbrali višji znesek od tega (izredni limit) se bo ob spremembi limita obračunal strošek spremembe limita, ki znaša 2,10% od zneska limita za trajanje limita od 1 do 6 mesecev in 3,10% od zneska limita za trajanje limita 7 do 12 mesecev.
youtube image alt

Kartica

plačilna ali posojilna

Kako naročim novo kartico?

V meniju Več > Ponudba izberete Kartice, kjer iz seznama izberete tisto, ki jo želite naročiti. Nato vnesite zahtevane podatke in sledite navodilom na ekranu.
Čez nekaj minut boste prejeli obvestilo (SMS in obvestilo v NLB Kliku), da je ponudba pripravljena. Nadaljujete lahko z vnosom vseh potrebnih podatkov do zaključka postopka.
youtube image alt

kartica

Plačilna ali posojilna

Kako spremenim limit na kartici?

Celoten proces spremembe limita traja okvirno 5 min, strošek spremembe pa znaša 7 EUR.     

V meniju Moji produkti najprej izberete Podrobnosti kartice (oziroma tri pikice) in nato kliknete Spremeni višino limita ter sledite navodilom na ekranu.
Čez nekaj minut boste prejeli obvestilo (SMS in obvestilo v NLB Kliku), da je ponudba pripravljena in boste lahko nadaljevali z vnosom potrebnih podatkov do zaključka postopka. Sprememba limita bo na vaši kartici predvidoma vidna v nekaj minutah.
youtube image alt

Samodejna razvrstitev

nakupov v kategorije

Za katere nakupe porabim največ denarja?

NLB Klik vam sedaj vse vaše nakupe (transakcije) samodejno razdeli v različne kategorije. 

Primer: ko boste v trgovini kupili hrano, bo transakcija zavedena v kategorijo Živila. Če vam katera od razporeditev transakcij ne ustreza, jo lahko preprosto spremenite. Sistem si bo to kategorijo zapomnil tudi za prihodnje transakcije.

 

V meniju Pregled vam grafični prikaz omogoča, da takoj vidite za katere kategorije nakupov porabite največ in za katere najmanj svojega denarja.
V meniju Načrtovanje stroškov si lahko za vsako kategorijo določite višino mesečnega stroška, ki je ne želite preseči.
Če želite določeno transakcijo razdeliti na več kategorij, to storite tako, da kliknete na transakcijo in nato še na ikono kategorije ter kliknete »Razdeli transakcijo«

Kje najdem izpiske prometa za moje bančne produkte?

Na mobilnem telefonu: Prijavite se v NLB Klik > izberete Moji produkti > klik na tri pikice desno zgoraj na produktu (Osebni račun) >izpiski
V spletni banki: Prijavite se v NLB Klik > izberete Moji produkti > izberete račun/produkt > zavihek Izpiski
Izpiski za vaše bančne produkte (osebni račun, kartica z odloženim plačilom, ...) so vam na voljo v pdf obliki.

Kako plačam položnice z uvozom QR kode iz galerije fotografij?

Želite položnice plačati hitro s skeniranjem QR kode, pri sebi pa imate samo mobilni telefon in položnico v elektronski obliki? QR kodo lahko sedaj uvozite iz galerije vašega telefona, kamor si jo najlažje shranite s posnetkom zaslona (če ste na primer položnico prejeli po e-pošti). 

V meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj in kliknete Uvozi iz galerije in izvedite plačilo.

Kako pošljem sporočilo bančniku in uredim naročilo storitev?

V meniju Sporočila si lahko izmenjujete sporočila s svojim osebnim bančnikom. Tajko lahko naročate in urejate večino bančnih storitev, brez obiska poslovalnice (sprememba limita, otvoritev varčevalnega računa, otvoritev depozita, zavarovanje kartice z odloženim plačilom, itd).

Na mobilnem telefonu: prijavite se v NLB Klik > izberete meni Več > klik na ikono kuverte zgoraj desno > Novo sporočilo (zgoraj desno) > tema: Sporočilo osebnemu bančniku
V spletni banki: vstopite v meni Sporočila > prijavite se v NLB Klik > izberete Novo sporočilo > tema: Sporočilo osebnemu bančniku
Če bo vaš osebni bančnik potreboval še kakšne dodatne informacije, vas bo seveda kontaktiral. Dokumentacijo o naročilu ali spremembi vam bo nato poslal v oddaljen podpis, o čemer boste obveščeni s SMS sporočilom.

Kako poplačam limit na plačilni kartici?

Če predčasno poplačate limit ali del limita na katerikoli od vaših plačilnih kartic, si sprostite razpoložljiva sredstva na kartici in si hkrati znižate višino direktne bremenitve za plačilno kartico v naslednjem mesecu.

Vstopite v meni Moji produkti > izberete kartico > podrobnosti kartice (tri pike na mobilnem telefonu) > finančne podrobnosti > gumb Poplačaj limit.
NLB Klik vas nato vodi po korakih, do izvedbe plačila.
Novo razpoložljivo stanje na kartici bo predvidoma vidno naslednji delovni dan. Opomba: če vam aplikacija sporoči, da poplačilo limita ni mogoče, se je najverjetneje vaše trenutno obračunsko obdobje že zaključilo. Predčasno poplačilo limita se v tem primeru ne more izvršiti.

Kako izvedem vplačilo v NLB Sklade?

Na mobilnem telefonu: prijavite se v NLB Klik >izberete meni Moji produkti > pri produktu NLB Skladi kliknete na podobnosti (tri pike na mobilnem telefonu) > varčevanja in vplačila > izberite varčevalni produkt na katerega želite vplačati >izberete Vplačaj.
V spletni banki: prijavite se v NLB Klik > izberete meni Moji produkti > produkt NLB Skladi > kliknete na zavihek Varčevanje > na varčevalnem produktu, na katerega želite vplačati, izberite Vplačaj.
NLB Klik vas nato vodi po korakih vodi čez vplačilo. Minimalni znesek vplačila za pristopno izjavo je 1000 EUR, za varčevalni načrt pa 40 EUR. Posodobljeno stanje sklada bo predvidoma vidno v dveh delovnih dneh.

Postanite uporabnik NLB Klika

<p>Obiščite poslovalnico</p>

Obiščite poslovalnico

Dogovorite se za dan in uro, ki vam ustreza.

<p>Po video klicu</p>

Po video klicu

Pripravite osebno izkaznico in nas pokličite.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas na 01 477 2000 in odgovorili bomo na vaša vprašanja.