Skip to content

NLB Klik

Video navodila

Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).

Preberi več

V meniju moji produkti izberete kartico > Podrobnosti kartice (tri pikice) > Finančne podrobnosti > gumb spodaj Poplačaj limit. Aplikacija vas nato vodi naprej po korakih, do izvedbe plačila.

Preberi več

To naredite enako kot vsako drugo plačilo: meni Plačila > Plačilo ali prenos > iz Prejemnikov izberete vaš račun, kamor želite nakazati sredstva > Vnesete znesek > Na naslednjem koraku izberete račun, iz katerega želite opraviti nakazilo

Preberi več

Do izpiskov lahko dostopite preko menija Moji produkti. Na mobilnem telefonu: Prijava v NLB Klik > Moji produkti > Klik na tri pikice desno zgoraj na produktu (Osebni račun) >Izpiski. V spletni banki: Prijava v NLB Klik > Moji produki > Izberete račun/produkt > Zavihek Izpiski

Preberi več

Potrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)

Preberi več

Varčevalni ali pooblaščenski račun najdete v meniju Moji produkti > Varčevalni račun oz. Moji produkti > Pooblaščenski račun.

Preberi več

Odjava iz mobilne aplikacije: prva stran > klik na ikono osebe zgoraj desno > klik spodaj Odjava. Odjava iz spletne aplikacija: prva stran > klik na vaše ime zgoraj desno > klik spodaj Odjava

Preberi več

Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.

Preberi več
Dostop in aktivacija

Za pričetek uporabe NLB Klika najprej oddate naročilo za dostop. To lahko uredite na naslednje načine: z videoklicem v NLB 24/7 (pri sebi imejte veljavni osebni dokument), z obiskom najbližje NLB poslovalnice.

Preberi več

Enkratno geslo OTP (one-time password) je edinstvena 8 mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik z generatorjem OTP. Geslo OTP velja samo za enkratno prijavo, z njim pa lahko dostopate do spletne aplikacije NLB Klik.

Preberi več

Seveda. Na telefon si iz trgovine Google Play ali App Store naložite aplikacijo NLB Klik, nato pa nas pokličite v NLB 24/7, kjer vam bomo aktivirali mobilno aplikacijo.

Preberi več

Ne, uporaba NLB Klika je mogoča samo na eni mobilni napravi.

Preberi več
Plačila in prejemniki

V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot: Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku), Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice), Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo), Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)

Preberi več

Dosedanja in-plačila so sedaj Flik plačila, ki delujejo med vsemi bankami v Sloveniji. Na voljo so v aplikaciji NLB Pay. Iz NLB Klika pa tja vodi bližnjica (Plačila > Flik plačilo). Pogoj za uporabo je, da imate aktivirano aplikacijo NLB Pay. Več o Fliku.

Preberi več

V tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.

Preberi več

Prejemnika v NLB Kliku shranite ob izvedbi plačila. Ko izpolnite »Plačilo ali prenos« , pred potrditvijo plačila izberite še »Shranite prejemnika«.

Preberi več

Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Več > Uredi oz. Izbriši.

Preberi več

Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.

Preberi več

V meniju Prihodnja plačila najdete prikaz vseh plačil, ki vas čakajo v naslednjih mesecih. Obenem se vam, ko odprete meni, ob imenu tekočega/naslednjega meseca izpiše skupni znesek prihodnjih plačil.

Preberi več

Pretekla plačila so arhiv vseh vaših plačil, tudi iz »starega« Klika oz. Klikina. Da, v preteklih plačilih vidite vsa plačila, ne glede na to, prek katere naprave ste jih oddali.

Preberi več

Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).

Preberi več

Prihajajoče SEPA direktne bremenitve vidite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Že izvedene SEPA direktne bremenitve pa v meniju Plačila > Pretekla plačila > SDD.

Preberi več

Potrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)

Preberi več

Na prejem e-računa se v NLB Kliku prijavite v meniju Plačila > E-računi > Več > Prijava na e-račun. V naslednjem koraku vpišete davčno številko ali naziv izdajatelja e-računa (podjetja, ki izdaja e-račun) in referenco/sklic z izdanega zadnjega računa, ki ste ga prejeli od izdajatelja (zato potrebujete pri sebi zadnji račun, ki ste ga prejeli od izdajatelja). Dodatne informacije o e-računih najdete TUKAJ.

Preberi več

V NLB Kliku odprete meni Plačila > E-računi. Izberete transakcijski račun (v primeru, da jih imate več) in izpišejo se vam vsi prejeti e-računi. Odprete e-račun, ki ga želite poravnati, kliknete Več > Plačaj. Nato preverite vsa izpolnjena polja v kreiranem plačilu, jih potrdite in v naslednjem koraku potrdite plačilo.

Preberi več

Trajni nalog odprete v meniju Plačila > Trajni nalogi > Odprtje trajnega naloga. V obrazcu nato izpolnite/izberete: vaš račun, ki ga želite bremeniti, znesek mesečne bremenitve, račun, kamor naj se znesek nakaže.

Preberi več

Plačila, ki še niso izvršena so vidna v meniju Plačila - Prihodnja plačila.

Preberi več

Da, novi NLB Klik omogoča tudi uvoz QR kode iz galerije na vašem telefonu.

Preberi več

To storite tako, da v meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj, nato pa izberete Uvozi iz galerije. Če ste QR kodo prejeli kot del PDF dokumenta (npr. po e-pošti), jo je potrebno prenesti v galerijo naprave, kar bo najlažje s posnetkom zaslona. Fotografija QR kode mora biti jasna in ponavadi tudi povečana, (če je QR koda na osnovnem dokumentu prevelika, poskusite z zmanjšanjem).

Preberi več

Najverjetneje je razlog v slabi kvaliteti fotografije QR kode. Priporočamo vam, da QR kodo pred fotografiranjem ali zajemom zaslona povečate (ali zmanjšate), da bo ta čim bolj razločna.

Preberi več

Ne, funkcionalnost je na voljo samo v mobilni aplikaciji NLB Klik.

Preberi več

Ko opravite plačilo, je lahko to iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno.

Preberi več
Produkti

Izboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo.

Preberi več

Trenutno funkcionalnosti izvoza CSV, kategorizacija, filtracija in morebitne druge aktivnosti, vezane na plačilne kartice, še ne delujejo. Trudimo se, da bi jih čim prej zagotovili.

Preberi več

Odklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko pri svoji kartici v meniju Moji produkti kliknete na tri pikice in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).

Preberi več

Vplačila v NLB Sklade lahko izvajate tudi v novem NLB Kliku. To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati: na spletu izberite zavihek Varčevanje in izberite Vplačaj na produktu za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.), na mobilnem telefonu izberite tri pikice, nato Varčevanje, izberite produkt za vplačilo in izberite Vplačaj.

Preberi več

Prikaz šumnikov je odvisen od vaših nastavitev v programu Excel. Če datoteko odprete samo z dvojnim klikom, šumniki ne bodo prikazani pravilno. Če pa prenos iz brskalnika uvozite v prazen Excel (meni Podatki – Dobi podatke iz Excelovega zvezka – izberete vaš prenos iz brskalnika) in pri uvozu izvor datoteke nastavite na 65001: Unicode UTP-8, vam bo program prikazal tudi šumnike.

Preberi več
Nastavitve

Za spremembo osebnih podatkov vstopite v meni Moj profil. Za spremembo stalnega naslova nas morate poklicati prek video klica ali nas obiskati v poslovalnici.

Preberi več

Vsa komunikacija/korespondenca med vami in banko v NLB Kliku je na voljo v meniju Sporočila. V mobilni aplikaciji do sporočil dostopate s klikom na ikono kuverte, ki jo najdete v meniju Več.

Preberi več

Obvestila so vidna v meniju z ikono zvončka.

Preberi več

Prikaz svojih računov in produktov si uredite v meniju Moji produkti > Urejanje prikaza produktov. Svoje račune lahko po želji preimenujete, prav tako pa jih lahko skrijete iz prikaza produktov v vašem NLB Kliku.

Preberi več
Upravljanje osebnih financ

V meniju Pregled lahko spremljate denarni tok na svojih računih in karticah, vaše prilive in porabo (ki je razdeljena tudi glede na vrsto/kategorijo transakcije).

Preberi več

Za boljši nadzor vaše porabe se vsaki transakciji določi kategorija porabe, v katero spada (Živila, Avto & prevozi, Kavarne & restavracije, ipd.). S tem imate na mesečni ravni pregled, za katere dobrine največ trošite in s tem možnost boljšega nadzora nad porabo.

Preberi več

Samodejna kategorizacija transakcij je sestavni del NLB Klika, ki uporabnikom omogoča hitrejši pregled porabe, kot če bi si morali vse kategorije ročno določati sami. Samodejne kategorizacije za posamezne uporabnike ne moremo izklopiti, pri čemer verjamemo, da je za uporabnike, ki jih poraba po kategorijah morda ne zanima, ta funkcionalnost zelo nemoteča.

Preberi več

Načrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.

Preberi več

Načrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.

Preberi več

Do 360° pregleda svojega premoženja dostopate iz menija Moji produkti > klik na gumb 360°. Poleg premoženja, ki ga imate pri NLB, si lahko v pregled ročno dodate tudi drugo premoženje.

Preberi več

360° pregled finančne slike prikaže stanje na dan ogleda. V prihodnje si želimo to zagotovili tudi za pretekla obdobja.

Preberi več

Pregled prilivov/odlivov se vodi glede na posamezni račun, zato se vedno prikazujejo vse transakcije, ki so se na tem računu zgodile. V primeru prenosa sredstev iz npr. osebnega računa na varčevalni račun pride do odliva na osebnem računi in priliva na varčevalni račun. Za primer boljšega pregleda nad zunanjimi prilivi na račun vam priporočamo kategorizacijo transakcij in pregled po kategorijah ali oznakah.

Preberi več

To obvestilo prejmete, kadar smo zaznali, da NLB Klika določen čas niste uporabljali. Zaradi varnosti se morate prijaviti ponovno.

Preberi več
Storitve in naročila

V NLB Kliku lahko 24/7 sklepate: NLB Hitri kredit (meni Ponudba), NLB plačilne in NLB posojilne kartice (meni Ponudba), spremembe limita na karticah (Moji produkti > Podrobnosti kartice)

Preberi več

Seveda, naročite in sklenete lahko vse ostale storitve iz ponudbe NLB in jih digitalno podpišete v NLB Kliku.

Preberi več

V NLB Kliku je omogočeno oddaljeno podpisovanje določenih dokumentov, v primerih, ko v NLB Kliku uredite naročilo produkta, storitve ali želite kakšno drugo spremembo vašega poslovanja. Ko prejmete dokument v podpis, lahko do njega dostopate v meniju Podpis dokumentov. Pred tem boste na SMS in/ali e-mail prejeli obvestilo, da smo vam dokument poslali v podpis.

Preberi več
Varnost

Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja.

Preberi več

Priporočamo vam, da dosledno upoštevate nasvete za varno uporabo digitalnega bančništva na NLB spletni strani: http://www.nlb.si/varnost

Preberi več

Dodatno statično Vstopno geslo ni več potrebno, ker je NLB Klik že nekaj časa na voljo le za uporabnike, ki dostopajo z Enkratnim geslom OTP. Vstopno geslo je bilo prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki so dostopali s kvalificiranim digitalnim potrdilom.

Preberi več
Pomoč

SMS z enkratnim geslom predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter spremembi osebnih podatkov v spletni aplikaciji. Potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke, ki upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike. Osemmestno enkratno geslo velja tri minute, prejmete ga na vašo mobilno številko.

Preberi več

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Preberi več

Ponovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali z video klicem).

Preberi več

Zavrnjen dostop je lahko posledica: varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Preberi več

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte prek video klica.

Preberi več

Če ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.

Preberi več
Najbolj pogosta vprašanja

V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot: Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku), Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice), Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo), Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)

Preberi več