Paketi in računi
PAKETI
ZA NOVE STRANKE
Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).
Preberi večV meniju moji produkti izberete kartico > Podrobnosti kartice (tri pikice) > Finančne podrobnosti > gumb spodaj Poplačaj limit. Aplikacija vas nato vodi naprej po korakih, do izvedbe plačila.
Preberi večTo naredite enako kot vsako drugo plačilo: meni Plačila > Plačilo ali prenos > iz Prejemnikov izberete vaš račun, kamor želite nakazati sredstva > Vnesete znesek > Na naslednjem koraku izberete račun, iz katerega želite opraviti nakazilo
Preberi večDo izpiskov lahko dostopite preko menija Moji produkti. Na mobilnem telefonu: Prijava v NLB Klik > Moji produkti > Klik na tri pikice desno zgoraj na produktu (Osebni račun) >Izpiski. V spletni banki: Prijava v NLB Klik > Moji produki > Izberete račun/produkt > Zavihek Izpiski
Preberi večPotrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)
Preberi večVarčevalni ali pooblaščenski račun najdete v meniju Moji produkti > Varčevalni račun oz. Moji produkti > Pooblaščenski račun.
Preberi večOdjava iz mobilne aplikacije: prva stran > klik na ikono osebe zgoraj desno > klik spodaj Odjava. Odjava iz spletne aplikacija: prva stran > klik na vaše ime zgoraj desno > klik spodaj Odjava
Preberi večPlačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.
Preberi večZa pričetek uporabe NLB Klika najprej oddate naročilo za dostop. To lahko uredite na naslednje načine: z videoklicem v NLB 24/7 (pri sebi imejte veljavni osebni dokument), z obiskom najbližje NLB poslovalnice.
Preberi večEnkratno geslo OTP (one-time password) je edinstvena 8 mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik z generatorjem OTP. Geslo OTP velja samo za enkratno prijavo, z njim pa lahko dostopate do spletne aplikacije NLB Klik.
Preberi večSeveda. Na telefon si iz trgovine Google Play ali App Store naložite aplikacijo NLB Klik, nato pa nas pokličite v NLB 24/7, kjer vam bomo aktivirali mobilno aplikacijo.
Preberi večNe, uporaba NLB Klika je mogoča samo na eni mobilni napravi.
Preberi večV NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot: Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku), Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice), Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo), Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)
Preberi večDosedanja in-plačila so sedaj Flik plačila, ki delujejo med vsemi bankami v Sloveniji. Na voljo so v aplikaciji NLB Pay. Iz NLB Klika pa tja vodi bližnjica (Plačila > Flik plačilo). Pogoj za uporabo je, da imate aktivirano aplikacijo NLB Pay. Več o Fliku.
Preberi večV tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.
Preberi večPrejemnika v NLB Kliku shranite ob izvedbi plačila. Ko izpolnite »Plačilo ali prenos« , pred potrditvijo plačila izberite še »Shranite prejemnika«.
Preberi večZa spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Več > Uredi oz. Izbriši.
Preberi večPlačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.
Preberi večV meniju Prihodnja plačila najdete prikaz vseh plačil, ki vas čakajo v naslednjih mesecih. Obenem se vam, ko odprete meni, ob imenu tekočega/naslednjega meseca izpiše skupni znesek prihodnjih plačil.
Preberi večPretekla plačila so arhiv vseh vaših plačil, tudi iz »starega« Klika oz. Klikina. Da, v preteklih plačilih vidite vsa plačila, ne glede na to, prek katere naprave ste jih oddali.
Preberi večPreteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).
Preberi večPrihajajoče SEPA direktne bremenitve vidite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Že izvedene SEPA direktne bremenitve pa v meniju Plačila > Pretekla plačila > SDD.
Preberi večPotrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)
Preberi večNa prejem e-računa se v NLB Kliku prijavite v meniju Plačila > E-računi > Več > Prijava na e-račun. V naslednjem koraku vpišete davčno številko ali naziv izdajatelja e-računa (podjetja, ki izdaja e-račun) in referenco/sklic z izdanega zadnjega računa, ki ste ga prejeli od izdajatelja (zato potrebujete pri sebi zadnji račun, ki ste ga prejeli od izdajatelja). Dodatne informacije o e-računih najdete TUKAJ.
Preberi večV NLB Kliku odprete meni Plačila > E-računi. Izberete transakcijski račun (v primeru, da jih imate več) in izpišejo se vam vsi prejeti e-računi. Odprete e-račun, ki ga želite poravnati, kliknete Več > Plačaj. Nato preverite vsa izpolnjena polja v kreiranem plačilu, jih potrdite in v naslednjem koraku potrdite plačilo.
Preberi večTrajni nalog odprete v meniju Plačila > Trajni nalogi > Odprtje trajnega naloga. V obrazcu nato izpolnite/izberete: vaš račun, ki ga želite bremeniti, znesek mesečne bremenitve, račun, kamor naj se znesek nakaže.
Preberi večPlačila, ki še niso izvršena so vidna v meniju Plačila - Prihodnja plačila.
Preberi večDa, novi NLB Klik omogoča tudi uvoz QR kode iz galerije na vašem telefonu.
Preberi večTo storite tako, da v meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj, nato pa izberete Uvozi iz galerije. Če ste QR kodo prejeli kot del PDF dokumenta (npr. po e-pošti), jo je potrebno prenesti v galerijo naprave, kar bo najlažje s posnetkom zaslona. Fotografija QR kode mora biti jasna in ponavadi tudi povečana, (če je QR koda na osnovnem dokumentu prevelika, poskusite z zmanjšanjem).
Preberi večNajverjetneje je razlog v slabi kvaliteti fotografije QR kode. Priporočamo vam, da QR kodo pred fotografiranjem ali zajemom zaslona povečate (ali zmanjšate), da bo ta čim bolj razločna.
Preberi večNe, funkcionalnost je na voljo samo v mobilni aplikaciji NLB Klik.
Preberi večKo opravite plačilo, je lahko to iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno.
Preberi večIzboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo.
Preberi večTrenutno funkcionalnosti izvoza CSV, kategorizacija, filtracija in morebitne druge aktivnosti, vezane na plačilne kartice, še ne delujejo. Trudimo se, da bi jih čim prej zagotovili.
Preberi večOdklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko pri svoji kartici v meniju Moji produkti kliknete na tri pikice in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).
Preberi večVplačila v NLB Sklade lahko izvajate tudi v novem NLB Kliku. To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati: na spletu izberite zavihek Varčevanje in izberite Vplačaj na produktu za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.), na mobilnem telefonu izberite tri pikice, nato Varčevanje, izberite produkt za vplačilo in izberite Vplačaj.
Preberi večPrikaz šumnikov je odvisen od vaših nastavitev v programu Excel. Če datoteko odprete samo z dvojnim klikom, šumniki ne bodo prikazani pravilno. Če pa prenos iz brskalnika uvozite v prazen Excel (meni Podatki – Dobi podatke iz Excelovega zvezka – izberete vaš prenos iz brskalnika) in pri uvozu izvor datoteke nastavite na 65001: Unicode UTP-8, vam bo program prikazal tudi šumnike.
Preberi večZa spremembo osebnih podatkov vstopite v meni Moj profil. Za spremembo stalnega naslova nas morate poklicati prek video klica ali nas obiskati v poslovalnici.
Preberi večVsa komunikacija/korespondenca med vami in banko v NLB Kliku je na voljo v meniju Sporočila. V mobilni aplikaciji do sporočil dostopate s klikom na ikono kuverte, ki jo najdete v meniju Več.
Preberi večObvestila so vidna v meniju z ikono zvončka.
Preberi večPrikaz svojih računov in produktov si uredite v meniju Moji produkti > Urejanje prikaza produktov. Svoje račune lahko po želji preimenujete, prav tako pa jih lahko skrijete iz prikaza produktov v vašem NLB Kliku.
Preberi večV meniju Pregled lahko spremljate denarni tok na svojih računih in karticah, vaše prilive in porabo (ki je razdeljena tudi glede na vrsto/kategorijo transakcije).
Preberi večZa boljši nadzor vaše porabe se vsaki transakciji določi kategorija porabe, v katero spada (Živila, Avto & prevozi, Kavarne & restavracije, ipd.). S tem imate na mesečni ravni pregled, za katere dobrine največ trošite in s tem možnost boljšega nadzora nad porabo.
Preberi večSamodejna kategorizacija transakcij je sestavni del NLB Klika, ki uporabnikom omogoča hitrejši pregled porabe, kot če bi si morali vse kategorije ročno določati sami. Samodejne kategorizacije za posamezne uporabnike ne moremo izklopiti, pri čemer verjamemo, da je za uporabnike, ki jih poraba po kategorijah morda ne zanima, ta funkcionalnost zelo nemoteča.
Preberi večNačrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.
Preberi večNačrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.
Preberi večDo 360° pregleda svojega premoženja dostopate iz menija Moji produkti > klik na gumb 360°. Poleg premoženja, ki ga imate pri NLB, si lahko v pregled ročno dodate tudi drugo premoženje.
Preberi več360° pregled finančne slike prikaže stanje na dan ogleda. V prihodnje si želimo to zagotovili tudi za pretekla obdobja.
Preberi večPregled prilivov/odlivov se vodi glede na posamezni račun, zato se vedno prikazujejo vse transakcije, ki so se na tem računu zgodile. V primeru prenosa sredstev iz npr. osebnega računa na varčevalni račun pride do odliva na osebnem računi in priliva na varčevalni račun. Za primer boljšega pregleda nad zunanjimi prilivi na račun vam priporočamo kategorizacijo transakcij in pregled po kategorijah ali oznakah.
Preberi večTo obvestilo prejmete, kadar smo zaznali, da NLB Klika določen čas niste uporabljali. Zaradi varnosti se morate prijaviti ponovno.
Preberi večV NLB Kliku lahko 24/7 sklepate: NLB Hitri kredit (meni Ponudba), NLB plačilne in NLB posojilne kartice (meni Ponudba), spremembe limita na karticah (Moji produkti > Podrobnosti kartice)
Preberi večSeveda, naročite in sklenete lahko vse ostale storitve iz ponudbe NLB in jih digitalno podpišete v NLB Kliku.
Preberi večV NLB Kliku je omogočeno oddaljeno podpisovanje določenih dokumentov, v primerih, ko v NLB Kliku uredite naročilo produkta, storitve ali želite kakšno drugo spremembo vašega poslovanja. Ko prejmete dokument v podpis, lahko do njega dostopate v meniju Podpis dokumentov. Pred tem boste na SMS in/ali e-mail prejeli obvestilo, da smo vam dokument poslali v podpis.
Preberi večZa varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja.
Preberi večPriporočamo vam, da dosledno upoštevate nasvete za varno uporabo digitalnega bančništva na NLB spletni strani: http://www.nlb.si/varnost
Preberi večDodatno statično Vstopno geslo ni več potrebno, ker je NLB Klik že nekaj časa na voljo le za uporabnike, ki dostopajo z Enkratnim geslom OTP. Vstopno geslo je bilo prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki so dostopali s kvalificiranim digitalnim potrdilom.
Preberi večSMS z enkratnim geslom predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter spremembi osebnih podatkov v spletni aplikaciji. Potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke, ki upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike. Osemmestno enkratno geslo velja tri minute, prejmete ga na vašo mobilno številko.
Preberi večV tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.
Preberi večPonovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali z video klicem).
Preberi večZavrnjen dostop je lahko posledica: varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.
Preberi večV tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte prek video klica.
Preberi večČe ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.
Preberi večV NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot: Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku), Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice), Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo), Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)
Preberi več