Skip to content

Plačal sem položnico v NLB Kliku, ampak transakcije ne vidim – niti na seznamu transakcij, niti med preteklimi plačili. Kaj se je zgodilo?

Ko opravite plačilo, je lahko to iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno. Če plačila ni na seznamu zadnjih transakcij ali med preteklimi plačili, ga poiščite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Nato spremljajte, kakšen je status plačila – ko bo plačilo izvršeno, se bo prestavilo v meni Pretekla plačila in imelo status Izvršeno. V primeru, da bo plačilo zavrnjeno, bo imelo v meniju Pretekla plačila status Zavrnjeno.
Sorodna vprašanja

Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.

Preberi več

V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot: Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku), Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice), Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo), Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)

Preberi več

V tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.

Preberi več