SMS Sporočila, SMS Alarmi in opomniki

Z njimi ste vedno obveščeni o poslovanju z vašim osebnim računom, karticami, o poteku depozitov in varčevanj ter poslovanju v NLB Kliku.
Alt text
pictogram
Varnost
Za večjo varnost pri uporabi kartic in digitalne banke.
pictogram
Opomnik
Da ne pozabite pomembnih datumov, denimo trajnikov, izteka varčevanja itd.
pictogram
Za vsakega nekaj
Izbirate lahko med desetimi različnimi alarmi oz. opomniki.
pictogram
Nakazila
Obvestimo vas tudi o nakazilih na vaš osebni račun.
Kako vam SMS sporočila lahko olajšajo življenje?
Če želite, lahko postanejo nepogrešljiv del vaših urejenih osebnih financ. Tako vam ni treba več preverjati, če ste prejeli nakazilo ali kdaj se vam izteče varčevanje. Rešijo pa lahko tudi kakšno varnostno zagato.

SMS Alarm o vstopu v NLB Klik:

  • prejmete kjerkoli, tudi v tujini;
  • lahko uporabljate neodvisno od mobilnega operaterja;
  • je brezplačen.

Na SMS Alarm o transakcijah v NLB Kliku se lahko naročite vsi uporabniki NLB Klika. Ob prijavi boste izbrali želeni znesek v evrih, nad oziroma pod katerim želite prejeti SMS Alarm.

Informacijo o stanju na vašem računu vam bomo poslali enkrat dnevno, enkrat tedensko ali enkrat mesečno ob dogovorjeni uri. Ob prijavi izberete želeni dan in uro prejemanja sporočil.

  • V sporočilu bodo navedeni datum priliva, številka vašega osebnega računa ter znesek prejetega priliva v evrih in preostalih valutah, s katerimi poslujete z osebnim računom.
  • SMS Opomnik vam bomo pošiljali med 6. in 22. uro.
  • Storitev lahko vklopite ali izklopite, kadar koli želite.

Informacijo o stanju na vašem računu vam bomo poslali enkrat dnevno, enkrat tedensko ali enkrat mesečno ob dogovorjeni uri. Ob prijavi izberete želeni dan in uro prejemanja sporočil.

  • Stanje računa se preverja dnevno, vsaki dve uri med 6. in 22. uro. 
  • O morebitni prekoračitvi izbranega limita vas obvestimo enkrat dnevno, ko stanje računa prvič prekorači izbrani limit.
  • Pravočasno opozorilo vam lahko pomaga, da se lažje odločite, kaj s sredstvi po sprostitvi.
  • Storitev lahko vklopite ali izklopite, kadarkoli želite.

  • Tako se lažje izognete nedovoljenemu negativnemu stanju na vašem računu. 
  • Storitev lahko vklopite ali izklopite, kadarkoli želite.
  • Opomnik vam bomo poslali za vse prejete SDD, ki jih od prejemnikov plačil prejme banka za vaš osebni račun.
  • Za vsak posamezni SDD boste prejeli ločeno SMS sporočilo.
  • Opomnika ne morete izbrati samo za določeno SDD ali določenega prejemnika plačila.
  • Poslali vam ga bomo dan pred izvedbo SDD.
  • Storitev lahko vklopite ali izklopite, kadarkoli želite.

  • Za imetnike vseh NLB plačilnih kartic.

  • Če bi vašo kartico kdo zlorabil, bi vas SMS-Alarm o uporabi kartice takoj obvestil, da se s kartico dogaja nekaj nenavadnega.
  • V sporočilu so izpisane ključne informacije in telefonska številka, ki jo pokličete ob sumu zlorabe vaše kartice.

 

Vas zanima še kaj?
pdf
345 KB
Splošni pogoji poslovanja s plačilnimi karticami za fizične osebe - potrošnike

Kaj je SMS Alarm o uporabi kartice?

Storitev "SMS Alarm o uporabi kartice" je namenjena vsem imetnikom NLB Osebnih računov z debetno Mastercard kartico in vsem, ki uporabljate NLB Plačilne kartice z odloženim plačilom Mastercard, Visa ali Karanta in želite biti prepričani, da ste nakup s kartico ali dvig gotovine res opravili vi. V primeru, da bi vašo kartico kdo zlorabil, bi s prejemom SMS sporočila o transakciji, ki je niste opravili, takoj vedeli, da se s kartico dogaja nekaj nenavadnega.

Kako naročim SMS Alarm o uporabi kartice?

Vklop storitve "SMS Alarm o uporabi kartice" lahko naročite v digitalni banki NLB Klik ali v NLB Poslovalnici. Storitev lahko vklopite ali izklopite kadar koli želite.

Kaj narediti v primeru, da mi ukradejo mobilni telefon? Komu moram to sporočiti?

V primeru uničenja, izgube ali kraje mobilnega telefona se najprej obrnite na vašega mobilnega operaterja, kjer vam bodo na podlagi vašega sporočila preprečili nadaljnjo uporabo kartice SIM (s tem se tudi onemogoči prejemanje varnostnih SMS sporočil na staro SIM kartico). Mobilni operater vam bo uredil zamenjavo kartice SIM in ponovno uporabo iste telefonske številke. Če boste zadržali isto telefonsko številko, boste še naprej prejemali SMS varnostna sporočila, v primeru menjave telefonske številke pa morate to sporočiti v vašo NLB Poslovalnico.