Skip to content

Zakaj v izvozu transakcij mojega računa ne vidim šumnikov?

Prikaz šumnikov je odvisen od vaših nastavitev v programu Excel. Če datoteko odprete samo z dvojnim klikom, šumniki ne bodo prikazani pravilno. Če pa prenos iz brskalnika uvozite v prazen Excel (meni Podatki – Dobi podatke iz Excelovega zvezka – izberete vaš prenos iz brskalnika) in pri uvozu izvor datoteke nastavite na 65001: Unicode UTP-8, vam bo program prikazal tudi šumnike.

Sorodna vprašanja

Vplačila v NLB Sklade lahko izvajate tudi v novem NLB Kliku. To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati: na spletu izberite zavihek Varčevanje in izberite Vplačaj na produktu za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.), na mobilnem telefonu izberite tri pikice, nato Varčevanje, izberite produkt za vplačilo in izberite Vplačaj.

Preberi več

Odklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko pri svoji kartici v meniju Moji produkti kliknete na tri pikice in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).

Preberi več

Trenutno funkcionalnosti izvoza CSV, kategorizacija, filtracija in morebitne druge aktivnosti, vezane na plačilne kartice, še ne delujejo. Trudimo se, da bi jih čim prej zagotovili.

Preberi več