Skip to content

Vnesel sem pravilen PIN in vseeno ne morem vstopiti v mobilno aplikacijo NLB Klik. Kaj je narobe?

Zavrnjen dostop je lahko posledica: 
- varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; 
- napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Sorodna vprašanja

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Preberi več

SMS z enkratnim geslom predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter spremembi osebnih podatkov v spletni aplikaciji. Potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke, ki upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike. Osemmestno enkratno geslo velja tri minute, prejmete ga na vašo mobilno številko.

Preberi več