Skip to content

Vnesel sem pravilen PIN in vseeno ne morem vstopiti v mobilno aplikacijo NLB Klik. Kaj je narobe?

Zavrnjen dostop je lahko posledica: 
- varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; 
- napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.
Sorodna vprašanja

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Preberi več

SMS z enkratnim geslom predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter spremembi osebnih podatkov v spletni aplikaciji. Potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke, ki upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike. Osemmestno enkratno geslo velja tri minute, prejmete ga na vašo mobilno številko.

Preberi več

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.