Skoči na vsebino

Večkrat sem napačno vpisal PIN, zdaj pa ne morem več v NLB Klik. Kaj lahko storim?

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte prek video klica.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Če ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.

Preberi več

Zavrnjen dostop je lahko posledica: varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Preberi več

Ponovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali z video klicem).

Preberi več

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.