Skip to content

Raziskava zadovoljstva

Podatki o raziskavi

Na tej spletni strani se nahajajo odgovori na najpogostejša vprašanja v zvezi z raziskavo zadovoljstva z NLB storitvami in produkti. Povabilo ste prejeli v SMS-u, ki smo vam ga poslali iz NLB ali z elektronsko pošto noreply@cawi-survey.com, v katerem se nahaja tudi gumb s povezavo na raziskavo. Za vsa vprašanja smo vam na voljo na info@nlb.si

 

Zakaj ste raziskavo poslali prav meni?

Povabilo k sodelovanju ste dobili, ker ste v zadnjem tednu v NLB opravili eno izmed storitev, npr. odprli račun, pridobili kredit, naročili digitalno banko NLB Klik , ... ali opravili katero drugo storitev.

 

Kakšen je namen raziskave?

Namen raziskave je, da izvemo v kolikšni meri ste zadovoljni z našim delom, se je kaj zalomilo, vas je kaj pozitivno presenetilo … Ne glede na to ali ste bili zadovoljni ali ne, v vsakem primeru bi radi slišali vaše mnenje, pohvalo ali grajo.

 

Ali je moje mnenje anonimno?

Da, vaše mnenje je povsem anonimno. V ta namen raziskavo izvaja zunanji izvajalec. Vaše podatke nam bodo posredovali samo, če boste to izrecno dovolili. Npr. če bi želeli, da vas na podlagi ankete kontaktiramo.

 

Kdo je izvajalec raziskave?

Raziskavo v imenu NLB izvaja podjetje Ipsos.

Podatki

Pri raziskavah nikoli ne zahtevamo vnosa osebnih ali bančnih podatkov (osebnega gesla, številke PIN, številke bančnega računa, davčne številke ...). V primeru, da prejmete zlonamerno e-pošto, ki od vas zahteva vnos omenjenih podatkov, le-to izbrišite, o prejemu tovrstne e-pošte pa nas lahko obvestite na info@nlb.si.