Skip to content

Na POS terminalu v trgovini sem trikrat vtipkal PIN številko moje NLB Poslovne kartice Mastercard, potem ni bilo več mogoče uporabiti kartice. Kaj storim v takem primeru?

V tem primeru je nadaljnja uporaba kartice zaradi varnostnih razlogov onemogočena. PIN številko si lahko "odklenete" na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo - opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Na ta način se bo blokacija PIN številke sprostila. To lahko storite tako na bankomatih doma kot tudi v tujini. Žal se lahko v tujini izjemoma, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, PIN številka kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira, zato priporočamo, da na potovanje v tujino vzamete s sabo vsaj dve mednarodni plačilni kartici. 
 
Če je poslovanje z vašo kartico še naprej onemogočeno, vas prosimo, da pokličete v vašo NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01/477 20 00. Če se blokacija PIN številke ne sprosti je potrebno poleg nove PIN številke naročiti tudi novo kartico.

Sorodna vprašanja

"3-D Secure" je mednarodni varnostni standard, ki ga podpirata Mastercard (Mastercard "SecureCode") in Visa ("Verified by Visa") in se uporablja za preverjanje istovetnosti uporabnikov kartic pri spletnem plačevanju. Razvit je bil z namenom zmanjšanja tveganj nepooblaščene uporabe kartic s strani tretjih oseb.

Preberi več

Poplačilo obrokov lahko izvedete predčasno, v vsaki NLB Poslovalnici ali v NLB Kontaktnem centru, prek Video klica.

Preberi več

Pri nakupih na SMS Obroke uporabljate obstoječi limit na vaši kartici, ki je obremenjen za celoten znesek nakupa. Mesečni limit se nato mesečno sprošča, v višini plačanega obroka.

Preberi več