Na POS terminalu v trgovini sem trikrat vtipkal PIN številko moje NLB Poslovne kartice Mastercard, potem ni bilo več mogoče uporabiti kartice. Kaj storim v takem primeru?

V tem primeru je nadaljnja uporaba kartice zaradi varnostnih razlogov onemogočena. PIN številko si lahko "odklenete" na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo - opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Na ta način se bo blokacija PIN številke sprostila. To lahko storite tako na bankomatih doma kot tudi v tujini. Žal se lahko v tujini izjemoma, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, PIN številka kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira, zato priporočamo, da na potovanje v tujino vzamete s sabo vsaj dve mednarodni plačilni kartici. 
 
Če je poslovanje z vašo kartico še naprej onemogočeno, vas prosimo, da pokličete v vašo NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01/477 20 00. Če se blokacija PIN številke ne sprosti je potrebno poleg nove PIN številke naročiti tudi novo kartico.