Skip to content

Zakaj program NLB Proklik ob vzpostavljanju prve povezave z banko javi: "Podatkov o uporabniku ni mogoče obnoviti. Nadaljevanje ni mogoče."?

Možnih vzrokov za to sporočilo je več. Najpogostejši so: 
- nastavitve in omejitve na Proxy Client-u, 
- vklopljen Firewall (Požarni zid), 
- nekateri antivirusni programi, če imajo vklopljeno preverjanje internetnega prometa, 
- manjka nam informacija o vašem veljavnem kvalificiranem digitalnem potrdilu, zato nujno posredujte izpolnjeno in podpisano skenirano Potrdilo o istovetnosti kvalificiranega potrdila v NLB d.d. na info@nlb.si ali po pošti na naslov NLB d.d., NLB Kontaktni center, Šmartinska 132, 1000 Ljubljana. Potrdilo generirate po navodilu.

Sorodna vprašanja

Ta napaka se pojavi, če nimate nameščenega programa Nexus Personal.

Preberi več

Na strežnik banke se z NLB Proklikom povezujete prek interneta. Za nemoteno poslovanje morate uporabljati pametno kartico/ključek  s časovno veljavnim kvalificiranim digitalnim potrdilom.

Preberi več