Na POS terminalu v trgovini sem trikrat vtipkal PIN številko moje NLB kartice, nato nisem več mogel uporabiti kartice. Kaj naj storim?

V tem primeru smo nadaljnjo uporabo kartice zaradi varnostnih razlogov onemogočili.

 

Številko PIN si lahko "odklenete" na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo - opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Na ta način se bo blokacija številke PIN sprostila. To lahko storite tako na bankomatih doma, kot tudi v tujini. Žal se lahko v tujini, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, izjemoma zgodi, da se številka PIN kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira. Priporočamo, da na potovanje v tujino vedno vzamete s sabo vsaj dve mednarodni plačilni kartici.

 

Če je poslovanje z vašo kartico še naprej onemogočeno, vas prosimo, da pokličete v vašo NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01/477 20 00. Če se blokacija številke PIN na vaši kartici ne sprosti, je namreč treba naročiti novo številko  PIN. Prejmete jo lahko s priporočeno pošiljko po pošti ali prek SMS sporočila.

 

Prek SMS sporočila jo pridobite na naslednji način:

V obdobju 30 dni od prošnje za pridobitev nove številke PIN na tel. št. +386 30 400 405 pošljite SMS s:

  • ključno besedo NLBPIN in vnesite presledek,

  • svojo davčno številko in vnesite presledek ter 

  • zadnjimi 4 številkami nove kartice (Št. kartice/PAN).

Na SMS vam bomo odgovorili z vašo novo številko PIN, ki si jo zapomnite, prejeti SMS pa nato izbrišite.