Skip to content

Zadovoljstvo z obravnavo pritožbe

S klikom na spodnji gumb boste preusmerjeni na spletno stran, kjer se nahaja raziskava.

Podatki o raziskavi

Na tej spletni strani se nahajajo odgovori na najpogostejša vprašanja v zvezi z raziskavo zadovoljstva. Povabilo ste prejeli prek SMS-a poslanega s strani NLB ali prek elektronske pošte: NLB_Raziskave@raziskave.nlb.si, v katerem se nahaja tudi gumb s povezavo na raziskavo. V kolikor se pojavijo dodatna vprašanja se lahko na nas obrnete prek info@nlb.si.

 

Zakaj je bila raziskava poslana prav meni?

K raziskavi ste bili povabljeni, ker ste se na NLB obrnili s pritožbo ali odškodninskim zahtevkom. Anketo o zadovoljstvu pošiljamo vsem strankam.

 

Kakšen je namen raziskave?

Namen raziskave je, da izvemo v kolikšni meri ste zadovoljni z našim delom, se je kaj zalomilo, vas je kaj pozitivno presenetilo… Ne glede na to ali ste bili zadovoljni ali ne, v vsakem primeru bi radi slišali vaše mnenje, pohvalo ali grajo.

 

Ali je moje mnenje anonimno?

Da, vaše mnenje je povsem anonimno, tako da vaši osebni podatki ne bodo povezani z izpolnjeno anketo.

 

Kdo je izvajalec raziskave?

Raziskavo izvaja NLB.

Podatki

Pri raziskavah nikoli ne zahtevamo vnosa osebnih ali bančnih podatkov (osebnega gesla, številke PIN, številke bančnega računa, davčne številke ...). V primeru, da prejmete zlonamerno e-pošto, ki od vas zahteva vnos omenjenih podatkov, le-to izbrišite, o prejemu tovrstne e-pošte pa nas lahko obvestite na info@nlb.si.