Skip to content

Kaj je potrebno narediti v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona na katerem je NLB Pay?

  • V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona, ki ima naloženo mobilno denarnico NLB Pay, je to treba nemudoma sporočiti banki na 01 477 2000 – kadarkoli 24/7 ali v NLB Poslovalnici. Banka bo takoj izvedla postopke za onemogočanje delovanja mobilne denarnice NLB Pay. Plačila je v nadaljevanju možno opravljati z obstoječimi plačilnimi karticami v fizični obliki.

  • Ob zamenjavi mobilnega telefona je treba ponovno opraviti celoten proces aktivacije NLB Pay in digitalizacije izbranih kartic.

  • V primeru izgube ali kraje kartice v fizični obliki in posledični  blokaciji le-te, se onemogoči tudi uporaba pripadajočih digitaliziranih kartic na vseh mobilnih telefonih. Po pridobitvi nove kartice (fizične) se bo le-ta uvrstila tudi v seznam primernih kartic za digitalizacijo.

Sorodna vprašanja

NLB Pay sasm po sebi nima več plačilne funkcije. To, če tako želite, lahko nadomestite z dodajanjem kartic v mobilne denarnice drugih ponudnikov – Apple, Google, Garmin. Plačevanje z NLB Mastercard ali Visa shranjenimi v mobilni denarnici Google Pay ali Apple Pay, poteka enako kot plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami.

Preberi več

Za aktivacijo mobilne denarnice NLB Pay potrebujete dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov), bodisi prek WiFi povezave.

Preberi več

Če kartice v Google Pay, Apple Pay ali Garmin Pay niste dodali sami, jo blokirajte v NLB Pay-u, NLB Klik-u, NLB poslovalnici ali pokličite na 01 477 2000.

Preberi več