Paketi in računi
PAKETI
ZA NOVE STRANKE
V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona, ki ima naloženo mobilno denarnico NLB Pay, je to treba nemudoma sporočiti banki na 01 477 2000 – kadarkoli 24/7 ali v NLB Poslovalnici. Banka bo takoj izvedla postopke za onemogočanje delovanja mobilne denarnice NLB Pay. Plačila je v nadaljevanju možno opravljati z obstoječimi plačilnimi karticami v fizični obliki.
Ob zamenjavi mobilnega telefona je treba ponovno opraviti celoten proces aktivacije NLB Pay in digitalizacije izbranih kartic.
V primeru izgube ali kraje kartice v fizični obliki in posledični blokaciji le-te, se onemogoči tudi uporaba pripadajočih digitaliziranih kartic na vseh mobilnih telefonih. Po pridobitvi nove kartice (fizične) se bo le-ta uvrstila tudi v seznam primernih kartic za digitalizacijo.
NLB Pay sasm po sebi nima več plačilne funkcije. To, če tako želite, lahko nadomestite z dodajanjem kartic v mobilne denarnice drugih ponudnikov – Apple, Google, Garmin. Plačevanje z NLB Mastercard ali Visa shranjenimi v mobilni denarnici Google Pay ali Apple Pay, poteka enako kot plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami.
Preberi večZa aktivacijo mobilne denarnice NLB Pay potrebujete dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov), bodisi prek WiFi povezave.
Preberi večČe kartice v Google Pay, Apple Pay ali Garmin Pay niste dodali sami, jo blokirajte v NLB Pay-u, NLB Klik-u, NLB poslovalnici ali pokličite na 01 477 2000.
Preberi več