Skip to content

V mobilni denarnici NLB Pay se pojavi opozorilo: Na napravi je nastavljen posredniški strežnik (Proxy) Kakšna je rešitev?

V nastavitvah mobilnega telefona je treba izbrisati nastavitve za posredniški strežnik. Proxy nastavitve niso več nujno potrebne za delovanje mobilnega telefona in storitev, zato priporočamo, da jih iz mobilnega telefona v celoti odstranite. Po izbrisu bo mobilni telefon deloval nemoteno.

Postopek izbrisa nastavitev:

  • v osnovnem meniju mobilnega telefona izberite »Nastavitve«;

  • nato izberite »Omrežja/Posredovanje in omrežja/Komunikacija/Mobilna omrežja«;

  • znotraj tega izberite »Mobilna omrežja« in nato »Imena dostopnih točk«;

  • v »Imena dostopnih točk« izberite točko vašega mobilnega operaterja.

Po vnosu nastavitev izklopite in ponovno vklopite vaš mobilni telefon, da se ponastavi in ponovno prijavi v omrežje.
 

Poimenovanja menijev se lahko razlikujejo glede na proizvajalca ter model mobilnega telefona. 

Sorodna vprašanja

NLB Pay sasm po sebi nima več plačilne funkcije. To, če tako želite, lahko nadomestite z dodajanjem kartic v mobilne denarnice drugih ponudnikov – Apple, Google, Garmin. Plačevanje z NLB Mastercard ali Visa shranjenimi v mobilni denarnici Google Pay ali Apple Pay, poteka enako kot plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami.

Preberi več

Za aktivacijo mobilne denarnice NLB Pay potrebujete dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov), bodisi prek WiFi povezave.

Preberi več

Če kartice v Google Pay, Apple Pay ali Garmin Pay niste dodali sami, jo blokirajte v NLB Pay-u, NLB Klik-u, NLB poslovalnici ali pokličite na 01 477 2000.

Preberi več