Skip to content

Pred kratkim sem se preselil-a. Komu javim spremembo naslova in ali prejmem novo kartico zaradi te spremembe?

Spremembo naslova lahko javite vsaki NLB Poslovalnici, kjer bomo uredili spremembo podatkov v naših evidencah. Naročilo nove kartice ni potrebno.

Sorodna vprašanja

Za ukinitev dodatnih ali družinskih kartic na kartičnem računu morate osebno obiskati NLB Poslovalnico, ki vodi vaš kartični račun. Ob ukinitvi dodatne ali družinske kartice prisotnost imetnika dodatne ali družinske kartice ni potrebna. Za dodajanje družinskih ali dodatnih kartic na vaš kartični račun morate prav tako obiskati NLB Poslovalnico, ki vodi vaš kartični račun. Poleg vas mora biti prisotna tudi oseba, kateri se izdaja dodatna ali družinska kartica.

Preberi več

Izgubo ali krajo kartice mora prijaviti imetnik kartice, v tem primeru imetnik pooblaščenske kartice. Izgubo ali krajo kartice mora imetnik kartice obvezno prijaviti banki in sicer: osebno v katerikoli NLB Poslovalnici, po telefonu matični poslovalnici ali na telefonsko številko +386 1 477 20 00. Krajo kartice mora imetnik prijaviti tudi policiji, ter zahtevati potrdilo o prijavi.

Preberi več

To lahko sporočite najbližji NLB Poslovalnici, oziroma vašemu osebnemu bančniku.

Preberi več