Skip to content

Kaj moram storiti, če so moji podatki v sistemu SISBON nepravilni (izbris, sprememba ali popravek)?

V primeru napake v podatkih, ki se o vas vodijo v sistemu SISBON, lahko pisno zahtevate izbris oziroma spremembo ali popravek pri tistem članu SISBON, ki je podatke v sistem SISBON sporočil ali osebno na vložišču Banke Slovenije.

 

Zahtevo lahko podate na naslednje načine:

  • z oddajo obrazca »Zahteva posameznika za popravek osebnih podatkov v SISBON«, ki ga osebno oddate pri tistem članu, pri katerem ste sklenili posel katerega podatkom nasprotujete. Zahtevo za popravek podatkov lahko oddate tudi osebno na vložišču Banke Slovenije,
  • prek spletne aplikacije Moj SISBON,
  • prek mobilne aplikacije Moj SISBON.
Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.
Sorodna vprašanja

SISBIZ je informacijski sistem izmenjave podatkov in informacij o zadolženosti poslovnih subjektov. Članom sistema omogoča dostop do individualiziranih podatkov o zadolženosti posameznega poslovnega subjekta.

Preberi več

Banka je skladno z določili vsakokrat veljavnega Zakona o centralnem kreditnem registru zavezana, da za namen ocene kreditne sposobnosti, pred sklenitvijo kreditnega posla, iz sistema izmenjave informacij o zadolženosti oseb - SISBON, pridobi podatke o zadolženosti stranke.

Preberi več

Odgovore na nekatera najpogostejša vprašanja v zvezi s podatki, ki se o posameznikih vodijo v sistemu SISBON, si lahko pogledate na spodnji povezavi.

Preberi več

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.