Skip to content

Kaj moram storiti, če so moji podatki v sistemu SISBON nepravilni (izbris, sprememba ali popravek)?

V primeru napake v podatkih, ki se o vas vodijo v sistemu SISBON, lahko pisno zahtevate izbris oziroma spremembo ali popravek pri tistem članu SISBON, ki je podatke v sistem SISBON sporočil ali osebno na vložišču Banke Slovenije.

 

Zahtevo lahko podate na naslednje načine:

  • z oddajo obrazca »Zahteva posameznika za popravek osebnih podatkov v SISBON«, ki ga osebno oddate pri tistem članu, pri katerem ste sklenili posel katerega podatkom nasprotujete. Zahtevo za popravek podatkov lahko oddate tudi osebno na vložišču Banke Slovenije,
  • prek spletne aplikacije Moj SISBON,
  • prek mobilne aplikacije Moj SISBON.
Sorodna vprašanja

Odgovore na nekatera najpogostejša vprašanja v zvezi s podatki, ki se o posameznikih vodijo v sistemu SISBON, si lahko pogledate na spodnji povezavi.

Preberi več

Da, pooblastite lahko drugo fizično ali pravno osebo, da pridobi vaše osebne podatke iz sistema SISBON. V ta namen morate izpolniti obrazec »SISBON-Pooblastilo«, pooblaščenec za vpogled pa še dodatni obrazec »Zahteva za izpis osebnih podatkov iz SISBON po tretji osebi s pooblastilom«. Pooblastiteljev podpis na pooblastilu mora biti overjen. Navedeno zahtevo (skupaj s pooblastilom) morate oddati osebno na vložišču Banke Slovenije ali pri kateremkoli članu SISBON.

Preberi več

Posameznik se lahko s svojimi podatki v SISBON seznani na naslednje načine: z oddajo zahteve za izpis podatkov iz SISBON; izpolnite obrazec »Zahteva posameznika za izpis osebnih podatkov iz SISBON« in ga oddajte pri kateremkoli članu ali na vložišču Banke Slovenije; prek spletne aplikacije Moj SISBON ali prek mobilne aplikacije Moj SISBON.

Preberi več