Skoči na vsebino

Kaj moram storiti, če so moji podatki v sistemu SISBON nepravilni (izbris, sprememba ali popravek)?

V primeru napake v podatkih, ki se o vas vodijo v sistemu SISBON, lahko pisno zahtevate izbris oziroma spremembo ali popravek pri tistem članu SISBON, ki je podatke v sistem SISBON sporočil ali osebno na vložišču Banke Slovenije.

 

Zahtevo lahko podate na naslednje načine:

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Če poslovni subjekt posameznim podatkom, ki se o njem izmenjujejo prek sistema SISBIZ, utemeljeno nasprotuje, lahko zahteva njihov izbris, spremembo ali popravek pri članu sistema, ki je poročal sporne podatke.

Preberi več

Poslovni subjekt ima v skladu z ZCKR pravico do seznanitve z obdelavo lastnih podatkov v SISBIZ, vključno s podatki o tem, kateri član SISBIZ jih je v sistem posredoval.

Preberi več

SISBIZ je informacijski sistem izmenjave podatkov in informacij o zadolženosti poslovnih subjektov. Članom sistema omogoča dostop do individualiziranih podatkov o zadolženosti posameznega poslovnega subjekta.

Preberi več