Bankomat mi je "pojedel" mojo NLB BA Maestro/Mastercard/Visa kartico. Kaj naj storim?

Bankomat lahko zadrži kartico v različnih primerih. Če uporabnik trikrat zaporedoma napačno vtipka štirimestno osebno številko PIN, če je bila kartica preklicana ali ji je potekla veljavnost, pa tudi, če je poškodovana. Svetujemo, da v primeru, ko bankomat kartice ne vrne, pokličete NLB Kontaktni center na +386 1 477 20 00 (24 ur na dan) oziroma obiščete vašo matično NLB Poslovalnico, kjer vam bodo obrazložili postopek vrnitve kartice. 
V primeru, da vam je bankomat zadržal kartico in ste na bankomatu opazili kaj sumljivega, kot naprimer oviro, nameščeno na reži za sprejem kartice, je potrebno tudi o tem takoj obvestiti banko. Obvestilo lahko imetnik kartice ali druga oseba posreduje banki osebno v katerikoli poslovalnici banke ali pa pokliče na telefonsko številko 01 477 20 00.