Skip to content

Kaj se zgodi, če PIN-a ne prevzamem v roku 30 dni od naročila kartice?

Če PIN-a ne prevzamete v 30 dneh od naročila kartice, se PIN zaklene in je potrebno v poslovalnici ali po videu klicu sprožiti postopek naročila novega PIN-a.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.
Sorodna vprašanja

Prek SMS lahko prevzamete novo številko PIN za obstoječo kartico, za katero ste PIN pozabili ali za novo kartico Maestro/debetno Mastercard ter plačilni kartici z odloženim plačilom Mastercard ali Visa.

Preberi več

Imate natanko 3 možnosti za pošiljanje SMS s pravilnimi podatki, v nasprotnem primeru se PIN zaklene in je potrebno zahtevati novega v poslovalnici ali po videu klicu.

Preberi več

Če ste naročili novi PIN za obstoječo kartico, ga lahko prevzamete takoj po naročilu tako, da pošljete SMS na +386 30 400 405 s ključno besedo »NLBPIN davčna številka zadnje štiri številke kartice«.

Preberi več

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.