Skip to content

Kam lahko pošljem pritožbo v zvezi s karticami?

Pritožbo nam lahko pošljete prek treh različnih kanalov:

  • obiščete NLB poslovalnico in jo sporočite osebno,
  • oddate jo pisno,
  • posredujete preko spletne banke NLB Klik.
Sorodna vprašanja

Vse stroške v zvezi s karticami si lahko ogledate na podstrani Stroški in obrestne mere v sklopu Pomoč in orodja, ali se o njih pozanimate v NLB poslovalnici.

Preberi več

Svetujemo vam, da se za odgovore na vprašanja v zvezi s plačilnimi karticami obrnete na katerokoli NLB poslovalnico ali pa pokličete Kontaktni center na telefonsko številko 01 477 2000 ali preko Video klica. Vaše vprašanje nam lahko zastavite tudi na elektronskem naslovu  info@nlb.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Preberi več

Svetujemo vam, da si pred naročilom kartice ogledate našo ponudbo na NLB portalu. Kartico lahko naročite v NLB Poslovalnici, v digitalni banki NLB Klik, v ali po video klicu.

Preberi več