Paketi in računi
PAKETI
ZA NOVE STRANKE
Če ste ob uporabi kartice na POS terminalu zaklenili PIN številko, si lahko le-to »odklenete« na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo – na primer opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Z vnosom pravilne PIN številke se le ta deblokira. To lahko storite tako na bankomatih doma, kot tudi v tujini. Žal se lahko v tujini izjemoma, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, PIN kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira, zato priporočamo, da na potovanje v tujino vzamete vsaj dve mednarodni plačilni kartici. Če se blokacija PIN številke ne sprosti, naj imetnik kartice pokliče v NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01 477 20 00
Prek SMS lahko prevzamete novo številko PIN za obstoječo kartico, za katero ste PIN pozabili ali za novo kartico Maestro/debetno Mastercard ter plačilni kartici z odloženim plačilom Mastercard ali Visa.
Preberi večImate natanko 3 možnosti za pošiljanje SMS s pravilnimi podatki, v nasprotnem primeru se PIN zaklene in je potrebno zahtevati novega v poslovalnici ali po videu klicu.
Preberi večČe PIN-a ne prevzamete v 30 dneh od naročila kartice, se PIN zaklene in je potrebno v poslovalnici ali po videu klicu sprožiti postopek naročila novega PIN-a.
Preberi več