Skip to content

Na POS terminalu sem si zaklenil PIN številko. Ali jo je možno odkleniti?

Če ste ob uporabi kartice na POS terminalu zaklenili PIN številko, si lahko le-to »odklenete« na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo – na primer opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Z vnosom pravilne PIN številke se le ta deblokira. To lahko storite tako na bankomatih doma, kot tudi v tujini.  Žal se lahko v tujini izjemoma, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, PIN kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira, zato priporočamo, da na potovanje v tujino vzamete vsaj dve mednarodni plačilni kartici. Če se blokacija PIN številke ne sprosti, naj imetnik kartice pokliče v NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01 477 20 00

Sorodna vprašanja

Prek SMS lahko prevzamete novo številko PIN za obstoječo kartico, za katero ste PIN pozabili ali za novo kartico Maestro/debetno Mastercard ter plačilni kartici z odloženim plačilom Mastercard ali Visa.

Preberi več

Imate natanko 3 možnosti za pošiljanje SMS s pravilnimi podatki, v nasprotnem primeru se PIN zaklene in je potrebno zahtevati novega v poslovalnici ali po videu klicu.

Preberi več

Če PIN-a ne prevzamete v 30 dneh od naročila kartice, se PIN zaklene in je potrebno v poslovalnici ali po videu klicu sprožiti postopek naročila novega PIN-a.

Preberi več