Skip to content

Na pot sem se odpravila z mojo Maestro kartico. Na nekaterih prodajnih mestih nisem mogla plačevati z njo. Zakaj?

Svetujemo vam, da si pred nakupom pogledate, katere kartice sprejemajo na prodajnem mestu, kjer boste opravili nakup. Prodajno mesto mora biti označeno z ustreznimi nalepkami vseh kartic, ki jih sprejemajo. Če prodajno mesto nima sklenjene pogodbe za plačilo z Maestro kartico, s to kartico ne boste mogli plačati nakupa. Prav zato priporočamo, da si predčasno naročite novo kartico osebnega računa – debetno Mastercard ali poleg kartice Maestro na pot vzamete tudi vsaj eno izmed kartic z odloženim plačilom, NLB Plačilno kartico Mastercard in/ali Visa.

Sorodna vprašanja

Vsi dvigi gotovine in plačila blaga ali storitev v tujini (kjer valuta ni evro) se v evro preračunavajo po dnevnih tečajih mednarodnih kartičnih sistemov. Menjalne tečaje in način za preračun iz originalnih valut oblikujeta izključno kartična sistema Mastercard in Visa, v skladu s svojimi pravili.

Preberi več

Dvig gotovine s konverzijo pomeni, da spremembo valute opravi banka, lastnica bankomata po veljavnem tečaju banke. Praviloma je dvig gotovine s konverzijo zaradi tečajnih razlik, ki pri tem nastanejo, dražji. Na te stroške NLB nima vpliva. Svetujemo vam, da pri izvedbi dviga gotovine na bankomatu v tujini pozorno spremljate ekranske slike, saj vas bankomat opozori, da boste plačali dodatno nadomestilo.

Preberi več

Priporočamo vam, da zaradi tečajnih razlik, ki nastanejo pri pretvorbi valut, pri plačilu s kartico na prodajnih mestih v tujini plačujete v valuti države, v kateri se nahajate, na bankomatu pa izberete možnost izplačila gotovine v valuti države, v kateri se nahajate.

Preberi več