Skip to content

Potrebujem novo PIN številko, ker sem jo pozabil? Kako jo dobim in ali lahko zahtevam isto?

Če ste pozabili številko PIN na vaši kartici NLB Maestro/debetna Mastercard, NLB Plačilni kartici z odloženim plačilom Mastercard, ali Visa, lahko zahtevate izdajo nove številke PIN za obstoječo kartico. Kartice vam ni treba zamenjati.
 

Številko PIN naročite v NLB Poslovalnici ali NLB Kontaktnem centru. Prejmete jo lahko s priporočeno pošiljko po pošti ali prek SMS sporočila. Prek SMS-ja jo pridobite na naslednji način: V obdobju 30 dni od prošnje za pridobitev nove številke PIN na tel. št. +386 30 400 405 pošljite SMS s:

  • ključno besedo NLBPIN in vnesite presledek,

  • svojo davčno številko in vnesite presledek ter 

  • zadnjimi 4 številkami nove kartice (Št. kartice/PAN)

Na SMS vam bomo odgovorili z vašo novo številko PIN, ki si jo zapomnite, prejeti SMS pa nato izbrišite. Za pravilno delovanje vaše kartice je nato potrebno na bankomatu spremeniti PIN. Izberete lahko poljuben PIN. Do spremembe PIN-a boste kartico lahko uporabljali le na bankomatih, na prodajnih mestih in za spletne nakupe pa kartica ne bo aktivna.

Sorodna vprašanja

Prek SMS lahko prevzamete novo številko PIN za obstoječo kartico, za katero ste PIN pozabili ali za novo kartico Maestro/debetno Mastercard ter plačilni kartici z odloženim plačilom Mastercard ali Visa.

Preberi več

Imate natanko 3 možnosti za pošiljanje SMS s pravilnimi podatki, v nasprotnem primeru se PIN zaklene in je potrebno zahtevati novega v poslovalnici ali po videu klicu.

Preberi več

Če PIN-a ne prevzamete v 30 dneh od naročila kartice, se PIN zaklene in je potrebno v poslovalnici ali po videu klicu sprožiti postopek naročila novega PIN-a.

Preberi več