Skip to content

Ukradli so mi kartico oz. kartico sem izgubil. Kaj naj naredim?

Takoj, ko prejmete kartico, si zapišite telefonsko številko +386 1 477 20 00, na katero lahko kadarkoli (24 ur na dan) pokličete in prijavite izgubo ali krajo kartic. Številko najdete na hrbtni strani plačilne kartice. V primeru, da kartico izgubite ali pa obstaja utemeljen sum kraje, kartico nemudoma prekličite in v primeru suma kraje opravite prijavo na najbližji policijski postaji, ki vam bo izdala potrdilo o prijavi.

Sorodna vprašanja

Novo kartico prejmete v nekaj dneh po blokaciji stare kartice - po navadni pošti na vaš naslov ali v izbrano NLB Poslovalnico. Poleg kartice boste prejeli tudi novo številko PIN – s priporočeno poštno pošiljko, lahko pa tudi prek SMS-sporočila. Številko PIN je mogoče spremeniti na karticah NLB Maestro/debetnih Mastercard, prav tako tudi na karticah z odloženim plačilom NLB Mastercard in Visa. Številko lahko zamenjate brezplačno, in sicer na NLB Bankomatih, ki omogočajo to storitev. Kartico, ki ji želite zamenjati PIN, vstavite v bankomat, vtipkate obstoječi PIN in sledite navodilu na zaslonu bankomata.

Preberi več

V tujini je priporočljivo imeti pri sebi dve mednarodni plačilni kartici. Kartica, s katero kot stranka že razpolagate, je kartica BA Maestro. Kot drugo kartico priporočamo izbiro med karticami z odloženim plačilom: Mastercard ali Visa, najbolj priporočljivo je s sabo imeti kar obe. Tako ob morebitni kraji ali zlorabi ene še vedno razpolagate še z eno ali dvema mednarodnima karticama v okviru razpoložljivega limita.

Preberi več

Koristne nasvete in priporočila za opravljanje varnih dvigov na bančnih avtomatih si lahko preberete na posebni spletni strani https://www.nlb.si/kartice-in-varnost.

Preberi več