Skip to content

Vsota denarja, ki sem jo dvignil iz bankomata s kartico, se ne ujema z zneskom za ta dvig na izpisku? Kje se lahko pritožim?

Svetujemo vam, da se oglasite v NLB poslovalnici, kjer smo vam kartico odobrili in podate reklamacijo za sporno transakcijo.

Sorodna vprašanja

Dvojne bremenitve ali napačni zneski avtorizacij so v večini primerov posledica napak na prodajnih mestih oziroma procesnih centrih. Svetujemo vam, da se v takih primerih oglasite v vaši NLB poslovalnici, kjer boste lahko podali reklamacijo.

Preberi več

Začasna (pred) avtorizacija pomeni preverjanje veljavnosti in višine sredstev na kartici, potrebnih za izvedbo celotne ali dela rezervacije (v primeru rezervacije hotelske sobe, najema plovil in podobno). Pri začasni avtorizaciji se pred dejansko transakcijo "rezervira" določen znesek. Na ta način se zagotovi, da bo ta znesek ob dokončnem knjiženju na vsak način na razpolago. Začasna avtorizacija ostaja veljavna določen čas (do 10 dni) in nato samodejno propade. V tem času se lahko končno knjiženje izvede kadarkoli.

Preberi več

Avtorizacija je postopek za odobritev plačila s kartico in se lahko izvede avtomatsko prek POS terminala ali bančnega avtomata. Z avtorizacijo se izvede le rezervacija sredstva (zmanjša odobren limit na kartičnem računu), kartični račun pa je za znesek nakupa obremenjen naknadno.

Preberi več