Skip to content

Kartica ob plačilu z NLB Pay ni zaznana. Kaj bi lahko bilo narobe?

V kolikor kartica ob plačilu ni zaznana preverite ali imate na mobilnem telefonu vklopljen NFC. Priporočamo, da je NFC vedno vklopljen, saj se vmesnik za izmenjavo podatkov vklopi šele v trenutku, ko mobilni telefon odklenemo in ga približamo k terminalu POS.

Sorodna vprašanja

NLB Pay sasm po sebi nima več plačilne funkcije. To, če tako želite, lahko nadomestite z dodajanjem kartic v mobilne denarnice drugih ponudnikov – Apple, Google, Garmin. Plačevanje z NLB Mastercard ali Visa shranjenimi v mobilni denarnici Google Pay ali Apple Pay, poteka enako kot plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami.

Preberi več

Za aktivacijo mobilne denarnice NLB Pay potrebujete dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov), bodisi prek WiFi povezave.

Preberi več

Če kartice v Google Pay, Apple Pay ali Garmin Pay niste dodali sami, jo blokirajte v NLB Pay-u, NLB Klik-u, NLB poslovalnici ali pokličite na 01 477 2000.

Preberi več