Skip to content

Ali lahko paket zamenjam z drugim paketom?

Seveda. Če želite izbrati drug paket, nam odločitev sporočite prek videoklica, v Kliku ali osebno v kateri koli NLB Poslovalnici.

Sorodna vprašanja

Svetujemo vam, da dobro razmislite o dodatnih storitvah, ki jih morda še potrebujete, in se o njih posvetujete tudi z bančni svetovalcem. Seveda pa lahko izberete tudi paket, ki te storitve že vsebuje.

Preberi več

Ne, saj je aktivacija storitev že vključena v paket. Uporabniki Klika i to lahko uredite kadar koli in kjer koli, ostali pa v katerikoli NLB poslovalnici ali v videoklicu.

Preberi več

Brez skrbi. V Kliku je prikaz števcev, ki vam omogočajo lažje spremljanje poslovanja in so vam v pomoč, da ne presežete zakupljenih količin. Tako boste vedno na tekočem, koliko storitev imate v tekočem mesecu še na voljo.

Preberi več