Skip to content

Kaj storiti v primeru, da prejmete obvestilo »Blokiran dostop do računa«?

Če boste 5 krat vnesli napačno geslo, vam bomo zaradi vaše varnosti onemogočili Dostop do računa prek tretjih ponudnikov. Če ste geslo pozabili ali pa ga vsaj 5 krat vnesli napačno, lahko zahtevek Dostop do računa tretjim spletnim mestom ali aplikacijam (odprte-storitve-uporabniki.nlb.si) oddate z NLB Video klicem, v NLB Kliku ali v poslovalnici. 

Sorodna vprašanja

Če boste tretjem spletnem mestu ali aplikaciji dali soglasje za dostop do računa, boste preusmerjeni na bančno spletno mesto, dostopno prek varne povezave: odprte-storitve-uporabniki.nlb.si. Prijavite z uporabniškim imenom za vstop v NLB Klik z OTP dostopom. V primeru, da uporabljate zgolj Klikin ali Klikpro je to uporabniško ime sporočeno ob aktivaciji storitve. Po vpisu uporabniškega imena vnesete še enkratno geslo OTP, ki ga generirate prek aplikacije Klikin za dostop do osebnih računov in Klikpro za dostop do poslovnih računov. Po prijavi boste prejeli v pregled, do katerih informacij želi dostopati tretje spletno mesto ali aplikacija in do kdaj. Ko boste korak potrdili, boste takoj preusmerjeni nazaj na spletno mesto. Po izteku veljavnosti soglasja, boste prej opisane korake ponovili.

Preberi več

Podatki, ki ste jih potrdili prek povezave odprte-storitve-uporabniki.nlb.si.

Preberi več

Dostop lahko omogočite do računov, do katerih dostopate kot fizična oseba z digitalno banko NLB Klik z Generatorjem enkratnih gesel OTP (t.i. Soft Token) ali kot pravna oseba z mobilno aplikacijo Klikpro.

Preberi več