Znašel sem v finančnih težavah. Kako mi lahko pomagate?

Banka bo nudila pomoč pri izbiri najugodnejše rešitve, pri čemer bo v postopku reševanja težav upoštevala:

  • posamezne okoliščine kreditne pogodbe in potrošnika,
  • potrošnikove interese in pravice ter,
  • realne možnosti potrošnika za izpolnitev izbrane rešitve, oziroma za redno odplačevanje zapadlih obveznosti.

 

Oddajo digitalne Vloge lahko uredite v NLB poslovalnici, kjer imate odprt osebni račun oz. v najbližji poslovalnici NLB. S seboj prinesite veljaven osebni dokument.

 

V kolikor želite oddajo Vloge urediti preko elektronske pošte, lahko Vlogo sami natisnete na tej povezav ter jo pošljete na naš elektronski naslov: Prestrukturiranje_fo@nlb.si. Natisnjena Vloga mora biti v celoti izpolnjena in digitalno podpisana z digitalnim certifikatom. Če ga nimate, vas bomo po prejeti vlogi kontaktirali in se dogovorili za identifikacijo prek video klica.

 

V kolikor potrebujete dodatne informacije, jih lahko prejmete na podstrani Prestrukturiranje dolgov ali pa nam pišite na elektronski naslov: Prestrukturiranje_fo@nlb.si. Prosimo, da v sporočilo vključite telefonsko številko na kateri boste dosegljivi.

 

Več informacij o Politiki ravnanja banke za primer, ko potrošnik zamuja s plačili zapadlih obveznosti iz kreditne pogodbe za nepremičnino najdete na tej povezavi.